Ga naar inhoud

[All] Nieuwe Alfi's dreamsettings lijsten.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Er is een nieuwe up-to-date lijst te vinden op met de indeling zoals jullie van de Alfi lijst gewend zijn.

Veel kijkplezier ermee!

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb helaas geen draaibare setup hier, de Alfi lijsten zijn alleen 13, 19.2, 23.5 en 28,2. Voor draaibare lijsten zie PET123, Henksat etc.

Alfi

Geplaatst:

Kan iemand overigens eens checken of de Alfi lijst nu werkt voor de DB800, (Met DreamboxEdit 3.0.0)

Alvast bedankt!

Alfi.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alfi
Kan iemand overigens eens checken of de Alfi lijst nu werkt voor de DB800, (Met DreamboxEdit 3.0.0)
Alvast bedankt!
Alfi.

Ik heb deze lijst: astra_hotbird_astra2a_astra3a.zip bekeken in Dreamboxedit 3.00,
je lijst is een Settings-type 2 en is niet geschik voor een DM800. (De DM800 werkt alleen met een Settings-type 4)
De settings-type aanduiding zie je in de editor onder op de statusregel.
Met de tab Hulpmiddelen kan je omschakelen tussen Settings-type 2 - 3 of 4

Je Settings-type 2 is alleen geschikt voor Enigma1 boxen.
Geplaatst:

Hoi Mobieltje,

Dat mijn lijst een enigma 1 is, dat weet ik. Wat me meer interesseert is of je hem in DBedit om kan zetten naar een type 4 en of de HD zenders het dan doen op de 800.

Alfi

Geplaatst:

Hoi Alfi,

Sorry maar dat was je vraag niet.

Ik ga er van uit dat je lijst al geschikt is/was voor de DM800 (Settings-Type4)

Een lijst kan alleen maar goed werken als je begint met een juiste (satellites.xml) waarin de HD variabelen zitten, zie bijlage en deze is geschikt voor een satellietscan 45E t/m 45W, daarvoor heb je wel een DM800 nodig anders zullen de HD zenders nooit goed werken.

Grts.

Nog een tip, geef duidelijk aan op je downloadsite wat voor lijsten het zijn, E1 voor Enigma1 (E2 voor Enigma2 lijsten)

45E_tot_45W_satellites.zip

Geplaatst:

Er is in de eerste instantie uitgegegaan van een nieuwe xml. Ik weet alleen niet wat DBEdit ermee doet. Overigens weet iedereen dat de Alfi lijsten E1 zijn en dat de E2 bezitters gewoon even settings in DBEdit moeten wijzigen naar E2. De Alfi lijsten zijn er al sinds maart. Voorlopig nog geen HD ontvanger hier, heb niet eens een HD TV. Vandaar de lack of expertise wat betreft de 800.

Alfi

Geplaatst:

Hey Alfi,

Je kunt via jouw site wel heel goodkoop een dreambox kopen whistle

lolyk2.jpg

Lijkt me niet echt gewenst aangezien je linkt vanaf dit forum...

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Tsja, het zijn gewoon Google Ads. Die website kost ook geld he? En die settingslijsten zijn verder gewoon gratis. Het is niet aan mij om te controleren of die ads wel of niet mogen, dat is aan Google. Als ik mijn settings niet mag linken doe ik dat toch niet meer. Maak ik ze wel alleen voor mezelf. Pffff.

Alfi

PS: Waarom overigens dan wel een screenshot plaatsen op deze site? Beetje rare actie.

Geplaatst:

Offtopic:

pfff. ik kan me nog goed heugen dat alleen al het woord "kloon" bij wat mensen de nekharen overeind deed staan.

En nu er een soort van killerfiles voor de niet orginele boxen circuleren kan ik me het wel voorstellen dat mensen hier allert op zijn.

Als je de google add op jou site aanklikt is het ook net alsof je op een doodnormale shop terecht komt die echte dreamboxen aanbied.

Voor dat bedrag waar hij ze voor aanbied kan je genoeg conclusies trekken.

Dit heeft niets met bemoeien te maken, het viel mij ook direkt op toen ik op je site kwam.

Geplaatst:

Zoals gezegd,

Dit zijn Google Ads, ik kies ze niet zelf uit en het is dan ook de verantwoording van Google om adverteerders aan te pakken als ze illegaal bezig zijn. Ik heb zelf wel wat beters te doen. En, om het maar met Tox z'n woorden te zeggen. Het is de verantwoording van de koper om te controleren wat hij koopt. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het zeer waarschijnlijk niet waar. En als men een probleem heeft dat deze Google Ads op mijn page verschijnen, dan hoor ik dat vanzelf wel. Voor nu zijn er alweer 175 mensen geweest die mijn settingslijst gedownload hebben, en daar doe ik het voor.

Alfi

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen