festerbe Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 hoi alle, ik ben nieuw in deze zaken, heb een DM800 maar het lukt mij niet om TV vlaanderen te laten werken; Heb een image gemini2-380 er op staan via dreamup, en er zit een HD in tv vlaanderenkaat is geactiveerd. Tot zover lukt het maar dan alle uitleg die ik kan vinden stemt niet overeen met mijn DM indeling en weet dus niet goed hoe te beginnen.Bv bij handleiding sturctuur klopt niet en files heb ik niet http://www.pajek.net/telstar/Navodila/Dreambox_500_For_Newbies_5.5.pdf Ik dien nog iets te instaleren maar wat en waar? Kan mij iemand verder helpen thx
allez l'om Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 CCcam 2.0.9 installeren en kiezen bij softcam en kaart met chip naar beneden en het zou moeten werken Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
festerbe Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 hoi, bedankt voor de reactie, ik schaam me een beetje want mijn kaart stak er ondersteboven in, werkt nu perfect
Ou-Tannu Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 gelukkig maken we allemaal fouten Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen