MR_B Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 bij de 800HD zit standaard een DVI kabel naar HDMI. nu heeft mijn tv geen HDMI maar wel DVI. Als ik nu een DVI --> DVI kabel neem heb ik dan toch goed beeld of kan ik dan net zo goed scart aansluiten ? mijn tv is HD ready. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
mobieltje Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 DVI --> DVI is goed, maar dan heb je nog geen geluid, daarvoor moet je nog een kabeltje gebruiken. (Tulp of scartaansluiting van de DM800) Je zal effe zelf moeten testen of dat ook werkt op je TV. Grts.
Erik Slagter Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Origineel bericht van: mobieltje DVI --> DVI is goed, maar dan heb je nog geen geluid, daarvoor moet je nog een kabeltje gebruiken. (Tulp of scartaansluiting van de DM800) Je zal effe zelf moeten testen of dat ook werkt op je TV. Grts. Het kans best zijn dat het geluid wel goed wordt verwerkt door de TV, het verloopkabeltje doet niks met het geluid, het geluid wordt in de blanking-tijd van het video-signaal verstuurd over het gewone "video"-signaal. Het is alleen zo dat de TV dat wel moet snappen. Als je TV een sp/dif (digitaal) ingang heeft, gebruik je overigens die uiteraard, mocht het geluid over DVI niet werken. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen