f650gsrider Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 DM100 Loader / Channel Editor. New Version 2.3 Solves Cccam.cfg probleem LoaderChEditor 2.3.zipOphalen info... Greetz.............René
dolphs Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 zijn er al meerdere cams klaar voor dit platform zoals bijvoorbeeld mbox, of newcs en mgcamd? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Ron Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Nee natuurlijk niet. Het is geen linux box, dus man kan hoogstens een sharing protocol simuleren, maar ze kunnen er niet de cams zelf op laten draaien. Ron
jansensat Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 Hoi Hij draait hier super met Newcam en CCcam
dolphs Geplaatst: 31 oktober 2008 Geplaatst: 31 oktober 2008 tox, dat klopt maar je weet stiekum maar nooit; ik was al meer dan verbaasd dat CCcam erop zou draaien ondanks het allemaal linux is! Tja ik moet je eerlijk zeggen dat ik mij er niet in verdiept heb verder wat er in die DM100 dan voor OS draait, maar het zal geen OS/2 (lees eCOMstation) zijn ;D Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen