Ga naar inhoud

[all] Universele afstands-bediening werkt op Dreambox 100% ( deel 2 )

Aanbevolen berichten

• Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Bedankt voor de tip!

Ik keek eerst bij die andere dump-super en daar is er één maandag in de ding-dong voor € 8,99. Deze heeft een LCD display.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met één van de twee, of kan vertellen of er verder verschillen zijn.

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

Vraagje, zapt dit ding net zo snel als de AB die bij een Dreambox word geleverd?

In het verleden heb ik een Harmony geprobeerd en het zappen ging zo vreselijk traag dat ik hem gelijk weer heb teruggebracht.

Geplaatst:

hier met een logitech 895 geen problemen met een dm7025 (het sneller reageren van een logitech kun je instellen)

Geplaatst:

Welke dumpsuper is het?? Die begint met een A en eindigt op een I?? Of diegene die zowel begint als eindigt op een L ?? blush

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: Greatone
Welke dumpsuper is het?? Die begint met een A en eindigt op een I?? Of diegene die zowel begint als eindigt op een L ?? blush

De eerste.
Je vraag vind ik een beetje overbodig en zeker om dat we hier geen reclame mogen maken, je had ook zelf even kunnen kijken op de desbetreffende sites, of google.

Grts.
Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: Greatone

De eerste.
Je vraag vind ik een beetje overbodig en zeker om dat we hier geen reclame mogen maken, je had ook zelf even kunnen kijken op de desbetreffende sites, of google.

Grts.

Zaterdag bij A%%I voor 9,99
Maandag bij L%%L voor 8,99 (ander model met display)

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

Die andere Afstandsbediening ziet er wel wat anders uit.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:
Origineel bericht van: mobieltje
Je vraag vind ik een beetje overbodig en zeker om dat we hier geen reclame mogen maken

Als er reclame werd gemaakt, dan was deze topic al verwijderd!

En laat het moderaten maar aan moderators over whistle

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Origineel bericht van: de Steef
Deze zapt super !
Net als een origineel.

Ik kan me alleen herinneren dat ik 1 toets zelf moest programmeren.

Welke van de 2 bedoel jij? Die van de A of van de L?

...

Geplaatst:

Weet iemand of deze AB ook werkt met een nokia Dbox2 ?

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Geplaatst:

Had de goede code gevonden op duitse site en net 3 van die dingen gehaald. Gaat perfect!! Voor een 10-tje vind ik het best de moeite waard.

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen