Gast opel4ever Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Hallo, Ik heb een klein probleempje, Heb dreamdvd aan de gang gekregen maar merk zodra ik ondertitels bij een film heb dat deze eerder komen dan dat er gesproken word. Zo'n 4 seconde eerder als normaal. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Wanneer de dvd geen menu heeft, kan ik ook geen ondertitelknop vinden om de nederlandse taal te selecteren. Heeft iemand misschien een uitleg welke knoppen er actief zijn bij dreamdvd alvast bedankt voor jullie antwoord mvg opel4ever
WIWA Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Als je op help drukt krijg je een overzicht van alle knoppen. Met de teletekst knop kun je ondertitels aan/uit zetten.
rongogo Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 En als de help knop niet werkt hier een overzicht van de functie's: Functies dvd player Rgg
TheMystery Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: rongogo En als de help knop niet werkt hier een overzicht van de functie's: Functies dvd player Rgg Ik kan deze niet downloaden bij pli zou je ze hier kunnen posten? VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
TheMystery Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: rongogo Bij deze :-) helaas kan ik deze niet downloaden, kan bestand niet vinden! VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
rongogo Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Origineel bericht van: rongogo Bij deze :-) Dan zal je hem toch op deze link moeten nemen, ik begrijp niet waarom je niet bij pli kunt downloaden, hebben anderen hier ook last van ?Link Naar Bestand rgg
sretlow Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 En hiervoor heb je weer een wachtwoord nodig. (Link naar bestand). Kortom: nog niet te openen. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
TheMystery Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 als ik me inlog bij pli en dan op de link klik krijg ik de volgende melding: You don't have access to the requested file ID. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
rongogo Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Ok bedankt voor het antwoord, ik denk dat ik weet wat er mis is met de link, ik pas hem zometeen wel aan. Rongogo
Gast opel4ever Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Hallo Ben ik weer, Krijg het nogsteeds niet voor elkaar. Ook de helpbestand werkt niet met de helpknop helaas, alleen de knoppen rond de ok knop werken. Maar is wel irritant dat de ondertitels 2 a 4 seconde eerder komen, hoop dat er een mogelijkheid bestaat om ze te corrigeren!
sretlow Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Ik ben ook wel benieuwd naar dat help bestand. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Sjaaky Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Origineel bericht van: opel4ever Maar is wel irritant dat de ondertitels 2 a 4 seconde eerder komen, hoop dat er een mogelijkheid bestaat om ze te corrigeren! Op ihad zijn er veel mensen die verbetering vragen aan de maker van dreamdvd. Die geeft aan dat het lastig is om ondertitels en video synchroon te krijgen. Zelf denk ik dat het een stuk beter moet kunnen, maar daar gaat wel een hoop uitzoekwerk in zitten.
Gast opel4ever Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Hoi Bedankt voor je antwoord, Ik ben blij dat het niet aan mijn onkunde ligt Had je ook nog een link naar die website van ihad zodat ik het bij kan gaan houden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen