Ga naar inhoud


Back-up Programma Windows XP Freeware


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

ik zoek voor een relatie een,

 

eenvoudig, Nederlandstalig backup-programma freeware, voor gebruik onder Windows XP dat gewoon vanuit Windows opstart. en een volledigge back-up kan maken inclusief Windows XP.

 

Mocht het niet in het Nederlands bestaan, dan in het Engels.

 

In verband met reclameregels eventueel PM

Link naar reactie
Delen op andere sites


-ik ben al een tijdje aan het proberen een backup te maken van van het volledige bestand van mijn pc,ook xp,

helaas het lukt mij niet,er wordt gevraagd naar een diskette station,dat heb ik er dan speciaal voor ingezet,helaas niks gekort,fout bij het schrijven,en dat is dat.Het station werkt wel hoor.Gewone deel backups gaan wel.

-ik heb er losse harde schijf voor ingezet die voldoende groot is

-ik gebruik ntbackup

grts Mar 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik het computerblad C'T, niet Computer Totaal, van december staat een test van een aantal HD image programma's die ook een image in een werkend systeem kunnen maken.

Het blijkt allemaal niet zo ideaal als het voorgeschoteld wordt.

De enige gratis Hardisk imager Driveimage XML valt aardig door de mand. Het probleem blijkt niet zo zeer het maken van de image als wel het terugzetten. En dat is nou net iets wat je alleen doet als het echt nodig is. De test geeft aan wat de problemen zijn, maar dat zijn er zoveel dat ik die manier van werken nou niet direct betrouwbaar acht. Ik blijf voorlopig in ieder geval mijn data maar direct op een netwerkschijf zetten en maak af en toe een image vanaf een bootable CRrom.

 

Albert_H.

 

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ntbackup gaat dat prima, alleen moet je wel een bartPE cd maken om alles terug te kunnen zetten en dan nog moet je een aantal handmatige(SAM verplaatsen) dingen doen voordat een restore boot, het enige product wat een werkend systeem kan backuppen EN goed terug kan zetten komt van paragon, ook vista.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...