antonlamers Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Hoi, Ik zag in Oozoon permanenttimeshift, ik deze nu als ipk bestand. Alleen als ik deze in Pli installeer, dan start de 7025 niet meer op, hij blijft herstarten. Heeft iemand deze extension die ook in pli werkt? VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
rongogo Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Origineel bericht van: antonlamers Hoi, Ik zag in Oozoon permanenttimeshift, ik deze nu als ipk bestand. Alleen als ik deze in Pli installeer, dan start de 7025 niet meer op, hij blijft herstarten. Heeft iemand deze extension die ook in pli werkt? Probeer deze eens, bij mij werkt ie, ben er wat mee aan het spelen op een pli beta image, en werkt tot nu toe goed. gtz Rgg
Gast djkolk Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Wat is precies de functie van deze plugin, met google kom ik niet verder, en is hij geschikt voor de DM600 icm PLi-jade ? Alvast bedankt voor uw reaktie, DjKolk.
hemertje Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Origineel bericht van: djkolk Wat is precies de functie van deze plugin, met google kom ik niet verder, en is hij geschikt voor de DM600 icm PLi-jade ? Alvast bedankt voor uw reaktie, DjKolk. Citaat: enigma2-plugin-extensions-permanenttimeshift_0.9.3_mipsel.rar nee dus, de 600 is Enigma1 DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
rongogo Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Staat trouwens onder de plugin voor welk type box deze plugin bedoeld is. Deze plugin doet constant opnemen op het kanaal waar je naar kijkt, mis je toevallig iets, omdat je flesje bier omvalt, of door andere oorzaken, kan je gewoon terug spoelen, waar je gebleven was. Rongogo
Gast djkolk Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Ik had idd niet goed gekeken, maar wat is dan het verschil met de normale timeshift ? groetjes DjKolk
rongogo Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 De normale time shift moet je per kanaal keuze starten, en met de permanent timeshift , kan je gewoon zappen, en neemt hij meteen, het kanaal op waar je naar zit te kijken. rgg
Golfdiesel Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 ik wilde ook eerst de permanent timeshift op mijn 7025 hebben omdat ik dat gewend was van mijn Relook 400s, maar na een paar maanden zonder vind ik het wel lekker dat de HDD lekker slaapt als hij niet nodig is... Scheelt een hoop geluid ook al heb ik er een speciale media HDD in zitten die stil moet zijn... Met een 2,5" disk moet het wel beter gaan of je moet een SSD nemen. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
rongogo Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Ik heb een 2,5" disk in mn 7025, lekker rustig, en helemaal geen warmte, hele box blijft lekker koel. Kan me er wel wat bij voorstellen, als je zo een hoge toeren ratel hdd hebt, je gek ervan word :-) En met deze plugin, kun je in het plugin menu, de timeshift aan/uitzetten, en wat andere tweaks aanpassen. Ben er persoonlijk wel tevreden over. Rgg
Gast djkolk Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Hallo allemaal, momenteel draai ik met PLi-jade en daar kun je standaard instellen dat hij continu moet opnemen, Ik heb er alleen 1 probleem mee dat hij na elke zap ca 30 mb op de hdd laat staan. aangezien ik samenwoon met een "zapqueen" staat er vandaag al 133*30 mb aan timeshiftopnames op de hdd. weet iemand hier een oplossing voor, behalve handmatig alles verwijderen ? groetjes DjKolk.
sretlow Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: djkolk Hallo allemaal, momenteel draai ik met PLi-jade en daar kun je standaard instellen dat hij continu moet opnemen, Waar kun je dat instellen dan? Ik ben het nog niet tegen gekomen maar wel benieuwd naar deze functie. Ik neem aan dat je geen conflicten krijgt met de normale timer opnames? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Neptunus Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Ik vraag me of het gebruik van deze functie in verhouding staat tot het feit dat de disk de hele tijd maar door draait. Ik heb deze functie ook standaard in de IPTV tuner zitten maar ik gebruik het nooit en zou het uit willen schakelen, helaas gaat dat niet. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
antonlamers Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 waar stel ji dit in bij pli jade? ik heb de nieuwste versie erop staan VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast djkolk Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 via menu-systeeminstellingen-opnemen en afspelen, vinkje zetten bij activeer continu opnemen. groetjes DjKolk.
rongogo Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: djkolk via menu-systeeminstellingen-opnemen en afspelen, vinkje zetten bij activeer continu opnemen. groetjes DjKolk. Toch niet op een dm7025, je hebt het over een enigma 1 box neem ik aan. Rgg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen