Gast djkolk Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Rgg, Je hebt gelijk, ik heb misschien in eerste instantie niet duidelijk genoeg gesteld dat ik een DM600 heb. Ik wist ook niet dat de imagemakers verschillen maakten in functionaliteiten tussen de enigma1 en 2 boxen. Ik dacht alleen dat er een aanpassing ivm dubbele tuners noodzakelijk was, zo leer je weer eens wat. groetjes DjKolk.
sretlow Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Met PLi Jade en een DM800 (Enigma 2) kan ik het niet vinden op de manier waarop je beschreef. Is het op de DM800 ook mogelijk? Lijkt me haast wel gezien er ook timeshift op zit. Iemand een suggestie? Of gewoon handmatig installeren met het hierboven beschreven bestand? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast flats Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Origineel bericht van: Golfdiesel ik wilde ook eerst de permanent timeshift op mijn 7025 hebben omdat ik dat gewend was van mijn Relook 400s, maar na een paar maanden zonder vind ik het wel lekker dat de HDD lekker slaapt als hij niet nodig is... Scheelt een hoop geluid ook al heb ik er een speciale media HDD in zitten die stil moet zijn... Met een 2,5" disk moet het wel beter gaan of je moet een SSD nemen. heb hier een 7025 met jade final + update de plugin geïnstalleerd maar het blijft behelpen timeshift en dreambox gaat niet goed samen (tot nu toe) maar als ik op ihad kijk is deze plugin geschikt voor de 7025/800 en de 8000 ik hoop dat de 8000 wel een betere timeshift heeft als de rest van de dm modellen
rongogo Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 Origineel bericht van: flats heb hier een 7025 met jade final + update de plugin geïnstalleerd maar het blijft behelpen timeshift en dreambox gaat niet goed samen (tot nu toe) maar als ik op ihad kijk is deze plugin geschikt voor de 7025/800 en de 8000 ik hoop dat de 8000 wel een betere timeshift heeft als de rest van de dm modellen Zie wat er onder de download link van de plugin staat. En wat gaat er mis bij jou ? grtz RGG
Gast flats Geplaatst: 20 november 2008 Geplaatst: 20 november 2008 met timeshift bedoel ik dat de ontvanger altijd de zender opneemt waar je naar kijkt kijk bv naar relook/topfield dat is echte timeshift en makelijk bedienbaar en dat is bij de bv 7025 zeker niet het geval als je op pause drukt loopt beeld en geluid nog even door ook bij play gaat niet lekker bij mij op de 7025 en de rode knop op de ab werkt niet meer als vanouds daarom een vraag hoe kun je nou een programma opnemen als je deze plugin gebruikt wat is de vervanging van de rode knop op de ab ??
rongogo Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Als je in het menu van de time shift zit, onder je plugins , zie je een optie om de rode knop een fuctie te geven . Rgg
antonlamers Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Ik kan de rode knop alleen enabelen en disabelen. Als ik nu de rode knop indruk spoelt ie terug, maar als ik bijvoorbeeld een programa wat ik kijk wil opnemen hoe moet dat nu als de permanenttimeshift ook aanstaat? VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast flats Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 hier hetzelfde probleem zoals ik al zei het blijft behelpen timeshift en dreambox
arene Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 is hier nog geen oplossing voor. Nu is het wel erg jammer dat je moet kiezen: of timeshift en niet "on-the-fly" opnemen of andersom.
Gast flats Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 ben benieuwd als het opgelost is bij de 8000 of is dit een beperking van enigma 2 ??
rongogo Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: antonlamers Ik kan de rode knop alleen enabelen en disabelen. Als ik nu de rode knop indruk spoelt ie terug, maar als ik bijvoorbeeld een programa wat ik kijk wil opnemen hoe moet dat nu als de permanenttimeshift ook aanstaat? Ik ga zo eens zien of ik een nieuwere versie voor kan vinden RGG
Gast flats Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: flats ben benieuwd als het opgelost is bij de 8000 of is dit een beperking van enigma 2 ?? het is nog niet opgelost met de 8000 de timeshift en de pause/play is tov van bv een topfield een drama vind ik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen