Ga naar inhoud

[7020S]Meerdere kanalen opnemen/kijken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om met de 7020 meerdere kanalen op dezelfde transponder op te nemen en te kijken? In een ander topic zegt men van wel. Hoe kan ik dat doen?

Dreambox DM 7020-S, Samsung 200GB HD, Gemini

Geplaatst:

Welke soft cam gebruik je. Niet alle softcams kunnen dit.

Indien je Cccam heb geinstalleerd, moet je via blauwe toets -> softcam instelllingen -> aanvinken van <kan 2 services aan>

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Geplaatst:
Origineel bericht van: ranico
Welke soft cam gebruik je. Niet alle softcams kunnen dit.
Indien je Cccam heb geinstalleerd, moet je via blauwe toets -> softcam instelllingen -> aanvinken van <kan 2 services aan>

Ik gebruik inderdaad CCcam (op gemini). Als ik op de blauwe toets duw kan ik kiezen voor Camd instellingen en dan heb ik de keuze uit: "Camd Script Editor" en "all Camd's". Bij de eerste staat niets over services. Bij "all Camd's" staat een opties Multichannel mode en Multisocket mode (cam1.socket). Ik heb ze beiden aangezet. Maar het lukt nog altijd niet, als ik een kanaal opneem en ik wil naar een ander kanaal gaan wil hij de opname weer beëindigen. Ik heb ook gereboot...

Geplaatst:

Ik heb gevonden hoe ik dual encryptie aanzet.

Menu -> instellingen -> Common Interface -> dual encryptie.

Ik kan nu opnemen en een ander kanaal op dezelfde transponder bekijken. Maar is het ook mogelijk om een 2de kanaal op te nemen? Als ik nu bij het andere kanaal op de record knop duw dan krijg ik het "Opname menu", daar kan ik kiezen om de opname te stoppen of ik kan instellen hoe lang de opname moet duren. Maar dit is voor de al lopende opname.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen