SatHumax Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Hallo Ik heb hier een dm500s en de vorige eigenaar heeft mij weten te vertellen dat hij ooit gebruikt gemaakt heeft van sharing en die persoon die de ccam config file bij hem had opgezet er een password ingedaan heeft. Is het toch mogelijk om op de ene of andere manier in apparaat te komen? of is het nieuwe image erop en klaar is kees? Toshiba REGZA 40ZF575DG 40" FullHD 100/120Hz ReelBox Avantgarde 2x DVB-S2 HDMI Plugins: SC,Cccam,Newcs WaveFrontier T90 8/1 Switch Oost 28,23,19,13,7, West 1,4 Binnenkort testen(8/1 smartcard reader)
Greatone Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Het beste is om even de optie "factory reset" te gebruiken, daarna met Dreamup en een nulmodemkabel de dreambox flashen en zet er een image naar keuze in, dan is die weer klaar * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 een Password kan je wissen met TuxCommander. Die Plugin kan je bij de meeste Images downloaden via Blauwe of groene knop.
Greatone Geplaatst: 21 november 2008 Geplaatst: 21 november 2008 Door de verandering van de titel is mijn antwoord niet meer van toepassing * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen