Gast Dream7020S Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 wie weet er raad; heb men dreambox 7020 aangesloten via de s-video uitgang naar de s-video ingang van een 40" computerscherm. maar in men beeld is niet echt zuiver, pixels te zien. Hoe kan ik dit oplossen Het scherm heeft de volgende ingangen ; RS232C OUT/IN (Serieller ANSCHLUSS RS232C) : MDC (Multiple Display Control)-Programm-Anschluss 4. DVI IN(HDCP) (PC-Video-Anschlussbuchse) : Verwenden des DVI-D an DVI-D – DVI-Modus (Digital PC) 5. PC IN(RGB) (PC-Video-Anschlussbuchse) : Verwenden des 15-polig, D-Sub – PC-Modus (Analog PC) 6. PC/DVI/BNC AUDIO IN (PC/DVI/BNC Audio-aansluitklem (invoer)) Bedankt alvast
Gast Dream7020S Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Het gaat om een samsung 400P Als ik het via de pc aansluit is het beeld mega, maar via men dreambox vind ik het beeld wat minder.
tritium Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 je kan beter streamen denk ik, als je voor beeldkwaliteit wil gaan. wat voor s-video kabel gebruik je en wat is de lengte?
mobieltje Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Gebruik de componenten ingangvan de monitor en zet de dreambox instelling op componenten video. (YPbPr) Daarvoor moet je wel een kabel kopen b.v. scart naar componenten (YPbPr) Gebruiksaanwijzing met aansluitgegevens: klik hier Grts.
tritium Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 @mobieltje dit display heeft geen component.
Gast Dream7020S Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Via scart overgaan naar s-video blijft het het zelde beeld Kwa lengt kabel zit er nu een tussen van ongeveer 3m Aan de kabel gaat het zeker niet liggen heeft vroeger beemer bedient met uitstekend beeld
mobieltje Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Origineel bericht van: tritium @mobieltje dit display heeft geen component. Hoezo niet? Volgens de gebruiksaanwijzing wel (zie pdf file) Grts.
tritium Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 @mobieltje je hebt gelijk, na wat googlen kan dit scherm veel meer als de standaard ingangen die ik had gezien. maar de 7020 heeft weer geen component uitgang, wel rgb/ypbpr via scart, mischien dat dat een oplossing is voor de ts.
mobieltje Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Mogelijkheden zijn er genoeg, ik heb b.v. een beamer met een vga (componenten) aansluiting in gebruik. Grts.
Gast Dream7020S Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 als ik een kabel zou kopen bv AV-kabel SCART of zou ik best een andere kabel nemen? Thx
Gast Dream7020S Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Vandaag is de kabel toegekomen maar krijg nu zelf geen beeld!! is een scart naar vga Hoe kan ik dit oplossen ?? thx
Ðeninux Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 volgens mij kan dat ook niet. Er zijn omvormers voor. av to vga boxje kost iets van 30 euro. Zin ook te krijgen om een spelcomputer aan je tft te hangen. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen