Ga naar inhoud

Geen ontvangst meer na bekijken HD-kanalen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vooreerst vermelden dat ik het hierna vermelde probleem met alle mogelijke populaire images heb uitgetest gedurende enkele dagen (zeg maar weken).

Het probleem doet zich voor nadat ik enige tijd ben afgestemd op een HD-kanaal en dan terug afstem op een gewoon kanaal. Plots begint zich blokvorming voor te doen om geleidelijk aan totaal geen ontvangst meer te hebben. Dit probleem doet zich niet voor als ik op de gewone kanalen blijf maar van zodra ik dus ook maar een ogenblik afstem op een HD-kanaal en daarna terug keer is het van dat. Is er iemand die ook dit probleem herkent?

Geplaatst:

Momenteel de image van Ronald (omdat dit zowat de laatste was die ik nog niet had geprobeerd). Maar ook met LT the fifth, Gemini, Pli deed hetzelfde probleem zich voor.

Toch nog het volgende vermelden na nog wat grondiger testen. Ik heb ontdekt dat als ik afstem op Trace TV dit fenomeen ook voor heb (hij begint rare geluiden te produceren). Ook vermelden dat ik geen ingebouwde harde schijf gebruik, enkel een USB-stick. Daarna even de coax ervan halen en terug aansluiten en het probleem is opgelost. Ik heb er geen verklaring voor.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen