alie kebab Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Zijn er al mensen die advies kunnen geven welke harddisk en welke dvd-unit waarschijnlijk het beste zal gaan werken in de DM8000 ? En weet iemand of misschien lightscribe ondersteund gaat worden? ;)please hold your horses and stay on topic
djpetit Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Is volgens mij nog te vroeg om daar over na te denken. Hij is nog niet eeens op de markt ! djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
alie kebab Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Dus als jij nadat je lang op de DM8000 hebt gewacht hem eidelijk gekocht hebt dan ga je pas later (een maand of zo)over nadenken om het app compleet te maken ? Ik weet het niet, maar ik denk dat velen direct hun DM8000 compleet gaan maken op de dag dat ze hem gekocht hebben. En geen dag langer wachten.
tfh Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Origineel bericht van: alie kebab Zijn er al mensen die advies kunnen geven welke harddisk en welke dvd-unit waarschijnlijk het beste zal gaan werken in de DM8000 ? En weet iemand of misschien lightscribe ondersteund gaat worden? De mensen die hem nu hebben, zullken hem normaal gesproken via de "beta"-test hebben en zijn dus al uitgeleverd MET HDD & DVD. Ze zullen dus echt niet zelf ook nog iets hebben gekocht.
alie kebab Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Ik herhaal mijn vraag nu, Zijn er al mensen die advies kunnen geven welke harddisk en welke dvd-unit waarschijnlijk het beste zal gaan werken in de DM8000 ? En weet iemand of misschien lightscribe ondersteund gaat worden? En wat betreft Blue -ray ??
Ron Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Daar is al meerdere keren over geschreven. SATA slimline = SATA slimline. merk en type dus onbelangrijk. Blu-Ray is nu nog duur en er is nog geen player software voor. Ik raad dus aan te wachten op lagere prijzen voor de slimline blu-ray speler. tegen die tijd is er vast en zeker ook een fatsoenlijke player software. Ik heb er tijdelijk even een DVD-RW in gezet uit een bruikleen laptop van de baas. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen