El_Bandito Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Is er al iemand die tijd heeft genomen, om zenderlijsten te maken voor de DM100 ? Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast Arde Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Dat is momenteel nog zonde van de tijd. Bij alle nieuwe firmware releases is het nodig gebleken om opnieuw een transponderscan te doen en dan (weer) veel tijd te steken in het maken van een zenderlijst. Het overzetten van een 'oude' zenderlijst naar een nieuwe firmware 'package' lukt niet. Ik hou het allemaal maar even simpel tot een en ander uitgekristaliseerd is en ik zeker weet dat ik het niet voor niets doe. Ik heb mijn DM100 nu 5 weken en heb gisteren voor de 6e keer een nieuwe FW-release ingeladen (nu V0131). Ik ontdekte dat bij een automatische transponderscan op de transponder van de Nederlandse zenders (Ned1-2-3) er niets gevonden wordt. Met een manuele scan worden ze wel gevonden...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen