Niek12 Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Hallo, Heb eindelijk mijn eerste Droomdoos gekocht, kom er al aardig uit moet ik zeggen, blijf alleen met 1 vraag zitten, en het klinkt misschien een beetje stom, maar hoe kan ik in mijn Channel list in een opslag zien of een zender fta of gecodeerd uitzend? Bij al mijn vorige decoders stond achter het kanaal een $ of een F tekentje ofiets. Alvast bedankt voor de hulp.
Transpondertje Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Hallo Helaas is dat op de dreambox niet zo 123 te zien. Snap precies wat je bedoelt maar naar mate je meer gaat ontdekken zal je ook wel voordelen merken Succes met je aanwinst VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100
likus Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Je kunt een settinglijst (kanalenlijst) downloaden/installeren die een sectie FTA-zenders heeft. Dan weet je dus direct welke FTA zijn, en die lijst kun je naar een PC halen en bewerken om zo die map opnieuw in te delen in een (voor jou) betere structuur, en weer terugzetten. Zo kun je er ook uit gooien wat je toch nooit zult of kunt kijken. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Niek12 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Bedankt voor de reacties. Maar het kan dus gewoon niet, das wel weer jammer. Dan ga ik maar een map maken voor de FTA zenders. Groetjes, Niek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen