Gast Olivier1974 Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Beste forum leden, Ik zit met het volgende probleem. Ik ben in het bezit van een dm 600. Hier heb ik een 160gb schijf in geplaatst.Hiervoor had ik de dm gemount met de pc werkte redelijk soms wat hakkelig.Toch besloten een hdd erin te plaatsen. Nu werkt de interne hdd perfect alleen kan ik niet meer de pc schijf vinden. Is dit nog mogelijk? Na alles weer opnieuw te hebben ingevoerd kom ik wel weer op de pc-schijf maar kan ik de interne schijf niet meer vinden! De pc-schijf heeft. Zo was de externe pc schijf gemount. Onder communicatie instellingen: Mounts: IP: ............ Cifs Dir: E Local Dir: /media/hdd Options: RW.Soft.Upd.Nolock Extra: Nolock rsize=8192 Gebruiker:... Wachtw:..... Wie kan helpen. Bvd Olivier
hemertje Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 de interne schijf wordt automatisch gemount als hdd op /media/hdd. je zal de externe mount van je PC dus anders moeten benoemen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen