ergo Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Beste satters, Na een eerdere poging die vanwege een gebrekkige onderwerpkeuze is verwijderd, een hernieuwde poging. Ben altijd een tevreden gebruiker van PLI geweest totdat ik recentelijk in het nieuwste image problemen kreeg met audio-out (optische uitgang) die telkens uitviel. E.e.a. kon slechts worden hersteld door te herstarten. Heb nu een ander image (nabilo darkstar2) lopen dat het probleem niet meer kent. Echter, het nadeel van dit image is echter dat ik geen skin kan vinden die qua functionaliteit in de buurt komt van de PINGU-skin in PLI. Deze skin heeft van die voortgangsbalkjes voor programma's zodat je weet hoelang het programma nog duurt. Weet iemand hoe ik PINGU-skin werkend kan krijgen in mijn nieuwe image, of anders, weet iemand een skin die er ongeveer hetzelfde uitziet als PINGU en hetzelfde kan/laat zien en die in de downloadlijst van Nabilo staat? Wellicht is PINGU als tar.gz te downloaden o.i.d? Bvd, Ergo
Littlesat Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Kun je eens wat vertellen wanneer en hoe je uitval hebt en met welk PLi image? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
ergo Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Geplaatst: 2 december 2008 Image is PLI Jade Final. Geluid viel meerdere keren op een dag uit (versterker gaf geen geluid meer , deze is via digitale optische kabel verbonden met Dreambox 7020). Alleen de box herstarten bood soelaas. Heb dit nog nooit eerder gehad met PLI. Was dermate irritant dat ik een ander image heb geprobeerd. Echter in welk ander image dan ook heb ik geen skin gevonden dat de voortgangsbalkjes heeft zoals PINGU die heeft (wellicht heb ik niet goed genoeg gezocht, er zijn vele skins te dowloaden, op een gegeven moment word je er moe van...)
dAF2000 Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 De voortgangsbalkjes zijn speciaal voor PLi en dat zit in de image, niet in de skin.
ergo Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Geplaatst: 2 december 2008 Bedankt Daf2000, Ik ga PLI er dan toch maar weer opzetten, misschien was het een tijdelijke bug door wellicht een hikje in de installatie? Dank voor de reacties tot zover.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen