Ga naar inhoud

[all]Automatisch herhaalde opnames wissen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat er een plugin om automatisch opnames te wissen?

Bijvoorbeeld als je dagelijks het nieuws/journaal opneemt zou zo'n plugin ervoor zorgen dat alleen de laatste 2 of 3 opnames op de hd blijven en automatisch oudere opnames van het nieuws/journaal wissen. Zo loopt je harde schijf niet weer telkens vol en heb je toch steeds de laatste versies.

Ik geloof dat popcornhour of dergelijke apparaten deze feature hebben.

Wavefield T90, 4x Quattro Titanium (HB, A1, A2, A3), Spaun SMS17089NF, Koka 799, 2x VU+ SOLO² Black Hole, Samsung LE46A786, Samsung LE32R82B

Geplaatst:

Zou inderdaad wat kunnen zijn. Nu wis ik ze regelmatig gewoon met de pc waarbij ik een link heb gemaakt met de HD van de DM.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Direct wissen bij einde bekijken opnamen is maar enkele klikken met de AB. Heb je een Harmony of iets dergelijks kun je d'r zelfs een "macrootje" voor maken, wis je de bekeken opname met 1 klik. En bij einde opname moet je toch de AB ter hand nemen.

Heeft bovendien het voordeel dat de opname niet gewist wordt als je 'm nog eens wilt zien.

Geplaatst:
Origineel bericht van: satvet
Direct wissen bij einde bekijken opnamen is maar enkele klikken met de AB. Heb je een Harmony of iets dergelijks kun je d'r zelfs een "macrootje" voor maken, wis je de bekeken opname met 1 klik. En bij einde opname moet je toch de AB ter hand nemen.
Heeft bovendien het voordeel dat de opname niet gewist wordt als je 'm nog eens wilt zien.

In hoger vermeld geval bekijk je niet elke opname. Meestal ben ik op tijd thuis en bekijk ik het nieuws gewoon op tv. Als ik te laat ben bekijk ik de opname die loopt, soort time shiften dan, en als ik het nieuws gemist heb dan bekijk ik de opname meestal wel. Een dergelijke plug in zou dus ook de onames wissen die je niet bekeken hebt.

Wavefield T90, 4x Quattro Titanium (HB, A1, A2, A3), Spaun SMS17089NF, Koka 799, 2x VU+ SOLO² Black Hole, Samsung LE46A786, Samsung LE32R82B

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen