Gast Bastiaan Brink Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Ik heb hier een dm100. Via cccam hoor ik cd en tvv te krijgen. Ik krijg echter alleen tvv en geen cd. Iemand enig idee wat dit dan weer kan zijn? Op de 500 en 600 gaat het wel goed met dezelfde gegevens.
Gast info Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Hallo Bastiaan, Hoe zou jij CD en TVV moeten kunnen krijgen op je DM100? Ik weet wel dat de DM100 problemen heeft met 2 server regels..Hij gebruikt er maar 1 en mocht die wegvallen dan pakt die niet de 2e regel. Dat zal je probleem wel zijn... Probeer maar eens de regels om te draaien,hij zal nu b.v eerst naar de DM500 kijken en dan 2e regel naar de DM600....kijk dan maar eens of je wel CD hebt maar dan geen TVV dan weet je wat het probleem is. ik lees wel of het is gelukt.. Succes, Info
Gast Bastiaan Brink Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Hallo, De 500 en 600 zijn beide geen server. De server is een oude linux computer met cardreaders hier in huis. Via 1 regel kan ik zowel cd als tvv kijken. Althans, zo werkt het op de 500 en 600. De 100 is toch een beetje anders... blijkbaar.
JBnl Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Laatste software in de DM100 ? Want dat heb je er niet bij vermeld. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen