Boerenjong Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Hallo, Ik heb hier een DB 800 en een Xtreme. Ik maak gebuik van dezelfde schotel opstelling. Hoe kan het dat ik bepaalde zenders niet ontvang op de Dreambox maar wel met de Xtreme. Ik heb wel de transponder enz . goed ingevoerd op de Dreambox. Ook is mijn schotel redelijk uitgericht. Ontvang van 30west tot 45 Oost. Een voorbeeld is JSC Sport op de Arabsat. Ik ontvang deze prima met de Xtreme, maar met de Dreambox geen signaal.
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 probeer je buiteninstallatie toch maar eens te finetunen. de dreambox is nogal "sinnig" met signaal merDe deze ruimte is te huur
Satje07 Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Origineel bericht van: Boerenjong Hallo, Ik heb hier een DB 800 en een Xtreme. Ik maak gebuik van dezelfde schotel opstelling. Hoe kan het dat ik bepaalde zenders niet ontvang op de Dreambox maar wel met de Xtreme. Ik heb wel de transponder enz . goed ingevoerd op de Dreambox. Ook is mijn schotel redelijk uitgericht. Ontvang van 30west tot 45 Oost. Een voorbeeld is JSC Sport op de Arabsat. Ik ontvang deze prima met de Xtreme, maar met de Dreambox geen signaal. Heb je die DB 800 soms doorgelust achter die Xtreme; scheelt dan een paar db,s in de min Ik zie nl geen verschil met de meeste ontvangers; je moet het zo zien dat die dingen ook niet geijkt zijn is dus alleen maar indikatie. De zender die je noemt is hier vrij sterk snr 23% op de draaibaar stekste transponders daar 26% dus niet echt veel verschil. Suc6 Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Boerenjong Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Dank je wel voor de antwoorden Heb inmiddels de usals aangepast. Nu heb ik hem Welke skin gebruik je dan voor DB 800? Draai met Gemini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen