satzoeker Geplaatst: 6 december 2008 Delen Geplaatst: 6 december 2008 ik heb vandaag op de radiomarkt in dortmund een 2dehandse D-Link DSL G684T gekocht (kon hem voor 10 euro niet laten liggen ) en ben benieuwd of deze ook bruikbaar is voor het nederlandse adsl-2 net volgens mij kan ik hem in ieder geval gebruiken als AP door een netwerkabel in 1 van de lan poorten te steken wie weet hier meer van af satzoeker` No,No y No Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gido Geplaatst: 6 december 2008 Delen Geplaatst: 6 december 2008 De G684T is Annex B ( adsl over isdn ) en dat is hier idem als in Duitsland. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satzoeker Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2008 nou dat is dan een gelukkie heb nl isdn, zal eens gaan kijken naar de instellingen voor bbned eerst maar eens wat documentatie zien te vinden van de d-link nog bedankt voor de info satzoeker` No,No y No Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen