freak Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 hoi ik draai laatste pli als ik wil terugspoelen moet ik eerst 3 x video drukken, voordat ik het forward rewind etc menu krijg is dit correct, of is er een makkelijkere manier? tevens als ik hem uitschakel hoor ik de harddisk nog steeds draaien kan je dit ergens veranderen, zodat als hij uit word getzet, ook de hdd uitzet? als ik de timeshift zou willen bewaren, moet ik dan terug naar het begin en vanaf daar opnemen? of kan je in 1 x de hele opgenomen timeshift bewaren?
dAF2000 Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Origineel bericht van: freak tevens als ik hem uitschakel hoor ik de harddisk nog steeds draaien kan je dit ergens veranderen, zodat als hij uit word getzet, ook de hdd uitzet? De harddisk gaat vanzelf uit als je de box op standby zet. Heb je misschien iets op de harddisk geinstalleerd? /var naar harddisk, multiboot op harddisk ofzo. Origineel bericht van: freak als ik de timeshift zou willen bewaren, moet ik dan terug naar het begin en vanaf daar opnemen? of kan je in 1 x de hele opgenomen timeshift bewaren? Je kunt een timeshift bewaren, maar ik weet eigenlijk niet hoe
freak Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 hoi alleen de epg staat op de harddisk
dAF2000 Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Dan kan 't iets te maken hebben met de timeshift die blijft opnemen. Als je timeshift uitschakelt in 't "recording and playing" menu, gaat de harddisk dan wel uit?
freak Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Geplaatst: 7 december 2008 timeshift uitgezet box uitgezet hdd gaat dan uit en start weer op
dAF2000 Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Dus ook geen multiboot waar je image op de harddisk staat. Dan weet ik ook niet goed wat 't kan zijn. Gaat dat ding wel na 5 minuten vanzelf uit? Controleer effe menu: blauwe knop, hardware settings, Harddisk, Generic settings en daar of er 5 minuten staat ingesteld.
Gast pieterg Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: freak hoi alleen de epg staat op de harddisk als dat met de sqlite epgstore is, gaatie idd nooit meer uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen