Gast CDMan Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Hoi, Ik draai sinds kort met de DB 800. Heb de Gemini in de flash. Werkt goed. Nu wil ik een image gaan draaien erbij met behulp van usb stick. Inmiddels heb ik Barry Allen al geinstalleerd met behulp van DCC, Daarna geaktiveerd met manual. Dan de stick. Die heb ik op pc geformateerd en toen met behulp van flashwizzard pro ook nog weer. Maar verder kom ik eigenlijk niet. Ik krijg hem niet geladen Wie weet er raad??
Urkel Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Het is mij gelukt door alle partities van de stick af te halen en daarna BA te installeren. Met een partitie op de stick wilde BA de stick niet zien, zonder partitie pakte hij de stick op en ging de installatie goed. Urkie 3xDM800 1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's 1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's
Gast CDMan Geplaatst: 7 december 2008 Geplaatst: 7 december 2008 Dank je wel voor deze reactie. Maar is er geen andere mogleijkheid???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen