antonlamers Geplaatst: 9 december 2008 Geplaatst: 9 december 2008 Hoi, Ik wil een radio uitzending opnemen. Ik kan alleen te timer daarvoor maken als ik in de radio modus zit. Wat handiger is is net als bij de digitenne ontvangers dat je in de timer kunt kiezen of je van radio of tv wilt opnemen. Iets anders. De uitzending is ook in TS formaat. Is deze ook naar mp3 om te zetten? Wat dan wel als nadeel kan zijn is als ik de TS omzet naar mp3 320kbps, maar de orginele uitzendig is in 192 kbps dan lijkt het dat ik goede kwaliteit heb maar dat is dus niet waar. VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
rongogo Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Zit er toch op, of bedoel je dit niet: Ga naar menu -- timer, kies dan toevoegen. Ga dan naar Kanaal, druk vervolgens op OK, kies dan onder aan je AB, of je radio of tv bouqets wil, en verder wijst het zichzelf wel uit. grtz Ronnie
Seca3 Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ik had dit nog niet eerder geprobeerd maar het werkt uitstekend. Alleen: hoe kan ik dat *.ts bestand omzetten naar mp3??? Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)
dagg Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Origineel bericht van: Seca3 hoe kan ik dat *.ts bestand omzetten naar mp3??? installeer dgmpgdec van neuron2.net. Laad de ts en kies 'Demux Audio-Only Stream'. Dan heb je een mp2 die je normaal kunt afspelen. Als je wilt zet je die daarna om naar wav en dan encoden naar mp3. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
antonlamers Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Geplaatst: 10 december 2008 Origineel bericht van: rongogo Zit er toch op, of bedoel je dit niet: Ga naar menu -- timer, kies dan toevoegen. Ga dan naar Kanaal, druk vervolgens op OK, kies dan onder aan je AB, of je radio of tv bouqets wil, en verder wijst het zichzelf wel uit. grtz Ronnie Ik wist niet dat he top deze mannier ook kon. dank je VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast René VG Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Ik gebruik TS to MP3 Converter, werkt probleemloos en makkelijk.
antonlamers Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Maakt hij dan een 1 op 1 copy van de ts file. Ik bedoel als het orgineel 192 kbps variable is maakt hij dan ook de mp3 192 vbr? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen