Ga naar inhoud

[7000]var van hdd te wissen?ziet scam niet meer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mijn DB ziet de CCcam niet meer? wel als ik de hdd losgooi. het rare is dat ik dan geen BVN en film 1.3 e.d. meer aan kan, als ik de hdd insteek ziet kan ik wel BVN aan? maar dan zie ik geen de CCcam meer bij de softcam instellingen ik kan hem wel downloaden en weer eraf gooien. PS ik het een dreambox 7000 met rotor.

Geplaatst:

Het wordt tijd voor een nieuwe image, denk ik.

Het is verder aan te raden de var directorie in het vervolg niet meer op hdd te zetten, maar op een usb-stick of op een compact flash kaart. Voor een paar euro heb je al een usb-stick van 1GB. Door var op hdd te zetten draait de hdd vrijwel continue en dat is niet bevordelijk voor de hdd.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

Geplaatst:

bedankt voor je antwoord, Ik heb intussen inderdaad een usb stick erin ziten en de var daarheen gekopieerd later de hdd weer aangesloten en nu draait hij vanaf de usb stick!dus gedeelte opgelost,echter wat raar is dat de zender BVN en film 1.3 niet meer te zien zijn. terwijl dat met de var op de hdd wel kon?

ik heb er een rotor tussen zitten maar aan deze instellingen zijn hetzelfde?

ik heb trouwens die pli erop staan met het groene opstart scherm dit is toch de nieuwste?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen