Boerenjong Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Hoi, De Db 800 blijft maar in de boot hangen. Al geprobeerd met stroom er af en opnieuw opstarten, maar geen resultaat. Ook al een keer opnieuw geflasht, maar blijft nog in de boot hangen. Wat kan ik nog doen??
Henksat Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Stekker eruit/erin, dit heel snel doen, als je dit doet, één of meerdere keren zal ie best doorbooten. Telkens opnieuw flashen heeft geen zin. Ik ben zeer benieuwd welke image je gebruikt, omdat wij als PLi dit probleem niet onbekend voorkomt, wij zijn hier al langere tijd onderzoek naar aan het doen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Boerenjong Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Geplaatst: 13 december 2008 Bedankt voor je antwoord. Ik heb hem weer aan de praat gekregen. Na vele keren Ik draaide met de Nabilo de nieuwste./ Heb nu de PLi erin gezet Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen