boekkie Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 [500S]Diseqc switch schakeld niet met LNB duoblok canaldigitaal, van alles geprobeerd,nieuwe software er op,origineel er op,erase image,erin,astra 19 werkt goed,maar astra 23 D,slecht signaal,en een kleine ber,maar geen beeld! Met mijn dreambox 7025S en 600s werkt dit allemaal prima. Kan dit aan de tuner van de dreambox 500S liggen,defect of iets anders?? Helaas is deze print zo afwijkend,van een origineel,zie er geen,voor uitgang meer mee,hij gaat in de kliko,jammer dan,klote clone,graag een slotje! Ik had aan de heren moderators gevraagd,om het te sluiten,wat ook gebeurd is,ik ben niet zo van weggooien,dus vandaag nog eens gekeken,ik heb nog een origineel moederbord van DM 500S,wel defect is gedeeltelijk verbrandt,tuner eruit gesoldeerd,met veel moeite,helaas past dit niet!! Toch nog eens goed gekeken,wat mij opviel was dat er diverse onderdelen op originele print,niet bij clone aanwezig waren! Laat ik nu het zien dat,er op C 728 geen elko geplaats was,dit is naast de L712,nr 331! Ik heb de de elko van de originele print,eruit gesoldeerd,geplaats in de clone,en tot mijn groote verbazing,schakeld de clone nu probleem loos,van BVN,naar omroepbranbant,ook van eredivisie1 naar eredivisie2 en terug! Dus de DM 500S clone werkt,nu 100% goed! Toch een dringend advies,koop geen DM 500S clone,je ziet wel dat het een pruts box is,maar wilde jullie dit toch laten weten! Toch bedankt voor het meedenken,en ik zal mijn woede proberen beter te beheersen,mijn excuse voor iedereen,die ik daar mee tot last was. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
janneke Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Die woede viel nogal mee, boekkie. Mooi, dat ie 't weer doet. janneke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen