Gast suikerbroer Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Hoi allemaal, Hopelijk krijg ik morgen mijn nieuwe 800 via de post. Ik heb geen idee wat er moet gebeuren om het ding draaiend te krijgen. Is er iemand die mij als leek eenvoudig kan uitleggen wat ik moet doen om met de kerst via de nieuwe decoder mijn canaal digitaal programma's te kunnen bekijken? moet ik ergens software ophalen voordat ik er wat mee kan doen? alvast bedankt....
knakker Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik zou beginnen met het plaatsen van een andere image bijv. Pli of gemini, een softcam downloaden bijv. cccamd. Met dreamboxedit 3.0.0 een settingslijst (bijv. die van Henksat) in de box zetten; kaartje met de chip naar beneden gericht in de box en zappen maar. Zoals het hier staat lijkt het simpel maar ik zou me eerst maar eens verdiepen in het fenomeen dreambox. Er is binnen dit forum genoeg te vinden. Suc6 ermee
Gast MiLo Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Mijn advies: Download de "ronaldd" software, staat aan kop van dit forum. Dan heb je meteen beeld met je kaart, en geen gedoe met ook nog eens van alles moeten downloaden en instellen zoals bij pli/gemini. Om je DB te flashen, aanzetten met de "omlaag" toets naast het display ingedrukt, en dan met je PC een browser openen naar het adres dat op het scherm verschijnt. Je krijgt dan een scherm om de upgrade te doen, is in twee minuten gedaan.
Ome Merde Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb geen idee wat er moet gebeuren om het ding draaiend te krijgen. mag ik vragen waarom je voor de dreambox hebt gekozen ? deze ontvanger staat nl. bekend als hobby-doos waarbij TV kijken secundair is merDe deze ruimte is te huur
Gast suikerbroer Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Met een beetje hulp vandaag alles aan het draaien gekregen. Het kost wat inspanning om alle 3 mijn LNB's rop te krijgen, maar het werkt nu prima. Nieuwe skin erop, de favorietenlijst van Henksat gedownload en een fantastisch beeld. Wat een mooie doos! Dank voor alle hulp en goede raad, nu genieten met de kerstdagen. Hopelijk komen er snel nieuwe HD stations bij want dit is echt prachtig. Prettige feestdagen allemaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen