Apple740 Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Hmm, en dan te bedenken dat OLED door velen wordt gezien als dé display-technology van de toekomst, de opvolger van plasma en LCD. Nou, ik geloof daar geen reet van. Er moet dus zsm een plug-in komen zodat je het display uit kunt zetten...
MauriceW Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Origineel bericht van: Apple740 Hmm, en dan te bedenken dat OLED door velen wordt gezien als dé display-technology van de toekomst, de opvolger van plasma en LCD. Nou, ik geloof daar geen reet van. Er moet dus zsm een plug-in komen zodat je het display uit kunt zetten... Laser TV word waarschijnlijk de opvolger van plasma/LCD. Het OLED productie procede schijnt nogal duur te zijn voor grote schermen. The power of dreams...
MauriceW Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Citaat: Is er wellicht meer bekend over het specifieke geel-/groenkleurige OLED display dat in de Dreambox 8000 wordt toegepast? Geel/groen? Wat is er met de RGB verlichting gebeurd wat in de eerste folders stond? The power of dreams...
bash! Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Dat zou de ontvanger te duur maken Ik heb ook een ANH9 gehad en inderdaad hierbij ook inbranden. Vandaar dat hij standaard om de zoveel seconden inverteert. Bij een ontvanger zou dit erg irritant zijn dus uitzetten of de tekst laten bewegen lijkt me een betere optie. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
5620_gek Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 hmmm en dat voor zo`n (te)dure sat ontvangen...
Lambik61 Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 @5620_gek Ben jij misschien die man van de reklame die die POLO afkraakt. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast xarxar2 Geplaatst: 20 december 2008 Geplaatst: 20 december 2008 Op veel sites staat de dreambox 8000 nog met een blauw display, hoe zit dat eigenlijk?
FeReNGi Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Geplaatst: 21 december 2008 Origineel bericht van: xarxar2 Op veel sites staat de dreambox 8000 nog met een blauw display, hoe zit dat eigenlijk? Dat is de dreambox van 2 jaar geleden.... Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Apple740 Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Origineel bericht van: MauriceW Origineel bericht van: Apple740 Hmm, en dan te bedenken dat OLED door velen wordt gezien als dé display-technology van de toekomst, de opvolger van plasma en LCD. Nou, ik geloof daar geen reet van. Er moet dus zsm een plug-in komen zodat je het display uit kunt zetten... Laser TV word waarschijnlijk de opvolger van plasma/LCD. Het OLED productie procede schijnt nogal duur te zijn voor grote schermen. Laser tv zal imo nooit de opvolger worden omdat het geen flatscreen is, maar een projectie tv met een kont aan de achterkant. Ik (en met mij velen) hoeven zo'n apparaat niet meer in de woonkamer als je eenmaal een flatscreen aan de muur gewend bent. Maar we gaan off-topic nu.
MauriceW Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Citaat: Laser tv zal imo nooit de opvolger worden omdat het geen flatscreen is, maar een projectie tv met een kont aan de achterkant. Ik (en met mij velen) hoeven zo'n apparaat niet meer in de woonkamer als je eenmaal een flatscreen aan de muur gewend bent. Maar we gaan off-topic nu. Misschien kan je beter eerst wat research doen voordat je zoiets antwoord.: They also claim the displays will: be half the weight and cost of Plasma or LCD displays require around 25% of the power required by Plasma or LCD displays be very thin like Plasma and LCD displays are today have a very wide colour gamut. Twice the color of today's HDTVs. have a 50,000 hour life maintain full power output for the lifespan of the laser, resulting in a picture that doesn't progressively degrade over time, such as with plasma, LCD and CRT technology Dus... LaserTV voor $6900,- The power of dreams...
Apple740 Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Origineel bericht van: MauriceW Citaat: very thin like Plasma and LCD displays are today Reclame praat. Het display zelf is dun, maar in het midden aan de achterkant zit de laser projector. Waarom denk je dat de tv op jouw plaatje op een meubel staat, en niet aan de muur hangt? Mitsubishi laser tv vanaf de zijkant: Vanaf de onderkant:http://www.engadget.com/2008/01/08/mitsubishi-laser-tv-unveiled/ Misschien kan je beter eerst wat research doen voordat je zoiets antwoord Ik doe altijd eerst m'n huiswerk voordat ik iets roep
soktic Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Who cares hoe dik die tv is, al is die 2 meter, als het beeld mooier is wil ik die. Ik vind LCD en PLASMA niet om aan te zien, dus kijk nog steeds een dikke crt .
5620_gek Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: Lambik61 @5620_gek Ben jij misschien die man van de reklame die die POLO afkraakt. hahaha
MauriceW Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Deze laserTV is 1 van de eerste modellen. De eerste CRT's waren ook 3x zo diep als de laatste generaties. LaserTV staat nog in de kinderschoenen maar met een paar jaar zijn ze minimaal even dun. Ik denk echt dat dit de opvolger van plasma/LCD, gezien de dure prodcutiekosten en korte levensduur van grote oled schermen. Oled is ideaal voor kleine schermen op mobiele apparaten zoals autoradios en mobiele telefoons, omdat voor kleine displays LaserTV weer veel te duur is. The power of dreams...
Ron Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Wat gaan we toch weer heerlijk off-topic. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen