hulkman Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ja, Toxic(Q) heeft gelijk. Enkele treads geleden werd er gesmeekt om de klok uit te kunnen zetten tijdens stand-by, ik heb daarop gereageerd met een wijziging in de skin.xml. Nu heb ikzelf geen DM8000 maar ik stel me voor dat dit zou moeten kunnen werken omdat de image vergeleken met de 7025 nagenoeg gelijk zijn. Maar er komt geen reactie! Ik denk dat een slimmerik onder ons die nog wat beter met de skin.xml bekend is ook nog wel een aanpassing kan maken zodat klok en zendernaam op regelmatige tijden van plaats kan verwisselen, dat zou jullie probleem grotendeels oplossen. Dat het OLED display last van inbranden heeft valt niet te ontkennen hoewel ik van de 7025+ bezitters nog niet daarvan gehoord heb. Misschien is het wel gewoon een hardware probleem, te veel spanning oid. Maar dat zul je wel niet hard kunnen maken tenzij dit echt struktureel en aannemelijk te maken is. Voor de duidelijkheid: het gaat hier toch wel over het definitieve eindproduct en niet een beta-versie toch?
fico99 Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: Black_64 Je box stond zo te zien regelmatig op Discovery. Opletten dus als je te lang naar Hustler kijkt :D Dreambox DM800, Triax TDS 110 Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E) TV Vlaanderen TopPakket
soktic Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Of je hernoemt Hustler naar Discovery, of kan dat niet ??
Sinners Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik zou er persoonlijk niet mee akkoord gaan en gewoon laten repareren of dat ze een oplossing vinden. Zeker kwa prijs/kwaliteit verhouding. VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX
rai Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Ook de OLED van de DM800 kan inbranden. Die van mij heeft namelijk dit probleem. Tot Gemini 3.9 kon je de helderheid niet instellen. Nu dus wel. Heb hem nu zo donker mogelijk gezet, maar de schade is al aangericht.
Ron Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Dat is geen inbranden. OLED heeft de eigenschap dat de eerste XXX uur gebruik de oled's in lichtsterkte afnemen. Wat je ziet is dat het display op plaatsen waar het veel licht gegeven heeft, minder sterk brand dan waar het nog niet veel licht gegeven heeft. Dat zie je alleen als je het display inverteert, terwijl je het juist de hele tijd in normale stand gebruikt hebt. Als je het display niet inverteert, zie je er ook niets van en dat inverteren is sowieso onzin. Die functie mogen ze er wat mij betreft uit slopen. Ron
rai Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Ik hoef het niet te inverteren hoor, maar als je de naam van de zender ziet staan (b.v. Discovery channel) en daaronder die streep met hoelang het programma al bezig is (inderdaad een inverted streep), dan zie je gewoon de klok die in de maanden ervoor 's nachts aanheeft gestaan door de letters heen. Misschien moet ik nu een tijdje de hele OLED op inverted en helemaal wit laten staan om alles in te branden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen