Gast pjott Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Hallo allemaal, Leuk hobby apparaat zo'n dreambox, ik loop alleen van de ene uitdaging in de andere. Nu heb ik een nieuwe image erin gezet (Gemini_0450_DM500_max_var_13092008.img) deze maakt alleen gebruik van de "lame" knop die als Exit functioneerd. Je voelt hem vast al komen, de Dm500 ab's hebben geen lame knop, dus ik zit telkens vast in het menu! Wie kan mij helpen of vertellen hoe ik de Exit knop van mijn DM500 kan koppelen aan de Lame knop die de image vraagt ? m.v.g Pjott... P.S. Hopelijk onderwerp nu wel juist ?!
Hannibal2206 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ik meen dat de HELP knop op de 500 als exit wordt gezien .. DM8000 met 4 DVB-S2 tuners|DM7000|DM5620|DM500|ET5000|Wavefrontier T-55 There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gast pjott Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Origineel bericht van: Hannibal2206 Ik meen dat de HELP knop op de 500 als exit wordt gezien .. Dat is juist het probleem, de 500 heeft wel een exit knop maar geen help knop !!! En die exit knop werkt niet, wanneer ik via de webinterface naar de afstandbediening ga, waar een andere staat afgebeeld dan de standaard ab van de dm500, kan ik met de "help" alias "lame" knop wel uit de menu's. Dus mmoet de exit van mijn huidige dm500 ab gekoppeld worden aan "lame" van de webinterface.... Alleen de vraag is... HOE ????????????? Nog meer mensen die mij zouden kunnen helpen of een poging willen wagen ??
boekkie Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Snap er eigeijk niks van,wat je bedoelt,het is niet om je aftekraken,doe niet moeilijk maar zet er een Pli in,kun je zelf de afstandbediening kiezen die je wilt groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen