Fender Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb in mijn DB 800 een zenderlijst geplaatst van Henksat a1/a2/a3/HB voor enigma 2 met deambox edit ,maar zie het niet terug op mijn box.Ik zie in var/tuxbox/config/enigma2,wel de lamedb staan.Overigens werken de HD zenders ook niet meer alemaal.Komt waarschijnlijk omdat de lijst niet word gezien. Ik draai met Gemini 3.9 . Is er ook een andere manier om de zenderlijsten erin te zetten ?
Gast Eddy Chewingum Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Heb je de lijst in het goede type er op geplaatst? DM800 is dat type 3. Als ik mijn lijst laad staat die meestal in type 2 dus moet je hem omzetten.
Fender Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Type 3 ,waar kan ik dat dan zien / vinden ?
Gast Eddy Chewingum Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Je ziet dat onderaan staan als je de lijst ingeladen hebt bij dreamboxedit. Je kan dit aanpassen door in tools het type te selecteren.
Henksat Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Origineel bericht van: Eddy Chewingum Je ziet dat onderaan staan als je de lijst ingeladen hebt bij dreamboxedit. Je kan dit aanpassen door in tools het type te selecteren. Je moet dus onder opties voor type 4 kiezen: "New enigma 2 settings", en dus NIET type 3 Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
kjonker1 Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Ik had de zelfde euvel met de kanalen lijst,heb het toen opgelost door eerst een andere kanalijst erin te zetten,en daarna die van henk,toen werkte het ineens wel. En ik had de zetting wel goed staan. Vreemd maar het werkt weer,daar gaat het om Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen