arnoldl Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 hallo.. De snelheid in de menu's van mn 800 valt me erg tegen. ik heb net mn 7000 hier weggehaald, en stoor me er zo erg aan dat ik bijna weer terug zou gaan naar de 7000. ik doel dan vooral op de reactiesnelheid na een toetsdruk op de ab..of bv in mediaplayer rechterpijl ingedrukt houden om zo 120 dir's naar beneden te scrollen. nu de vraag.. hoe verhoud de 8000 zich tov de 800 en de 7000.. die staat nog wel op mn verlanglijstje. lees wel dat hij sneller aanvoelt,maar vind dat niet erg overtuigend klinken. thanks , arnold
Gast pieterg Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 800 / 8000 zijn vergelijkbaar kwa menu snelheid. alleen de 800 framebuffer cleart vrij traag, en dat wordt soms als traag/log ervaren. In werkelijkheid is de 800 sneller dan de 7025, en doet hij niet veel onder voor de 8k.
arnoldl Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Geplaatst: 24 december 2008 echt....jee wat een achteruitgang nar al die jaren "vooruitgang" ben bang dat ik er gewoon aan zal moeten wennen :-( thanks.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen