Ga naar inhoud

(dm800) vaak geen beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ben 1 week in het bezit van een dm 800 en ben een beginner dus heb er niet zoveel vestand van. Mijn vraag is nu hoe kan het dat ik steeds geen beeld heb. Diegene waar ik de dm heb gekocht heeft alles geinstalleerd en toen kreeg is steeds de melding tunmer afstemmen mislukt en vaak viel het beeld gewoon weg ben toen terug gegaan en hij heeft de schotel onieuw afgesteld en een andere provider server(weet niet zeker of je dit zo noemt)gepakt en toen deed hij het een tijdje maar na 1 uur viel het beeld weer weg en kan geen 1 zender meer krijgen. Hoe kan dit? En wat kan ik hieraan doen?

Geplaatst:
Origineel bericht van: boedha141
Hallo ben 1 week in het bezit van een dm 800 en ben een beginner dus heb er niet zoveel vestand van. Mijn vraag is nu hoe kan het dat ik steeds geen beeld heb. Diegene waar ik de dm heb gekocht heeft alles geinstalleerd en toen kreeg is steeds de melding tunmer afstemmen mislukt en vaak viel het beeld gewoon weg ben toen terug gegaan en hij heeft de schotel onieuw afgesteld en een andere provider server(weet niet zeker of je dit zo noemt)gepakt en toen deed hij het een tijdje maar na 1 uur viel het beeld weer weg en kan geen 1 zender meer krijgen. Hoe kan dit? En wat kan ik hieraan doen?

Hoi Boedah142,

Naar welke zenders wil je kijken?
Ik neem aan naar Astra 1 en Astra 3.
Zo te lezen heb je een vaste schotel.
Geef aub eerst alle gegevens op van je. Dan kan het forum je misschien aangeven wat er aan de hand is.

Zeg nooit nooit

Geplaatst:

Hallo ik wil naar alle zenders kijken zowel astra 1 en 3 en ik heb inderdaad en vaste schotel met een LNB kop en tja wat wil je nog meer weten?Ook weet ik dat er gemeni2 op de dreambox zie dat zie je bij het opstarten maar alvast bedankt voor je reactie.

Boedha

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen