Gast IMBean Geplaatst: 14 januari 2009 Geplaatst: 14 januari 2009 WSS over HDMI bestaat inderdaad niet. Of dit nu een technische onmogelijkheid betreft (lijkt me niet!) of dat leveranciers het niet nodig achten/te duur vinden om standaarden hierover af te spreken (is altijd een heel gevecht; kijk maar naar HD-DVD/bluray, DVD+R/DVD-R etc. etc.) c.q. in te bouwen, weet ik niet.
Erik Slagter Geplaatst: 15 januari 2009 Geplaatst: 15 januari 2009 Nou, ja, technisch lijkt me het geen probleem, maar het moet wel even in een protocol vastgelegd worden (HDMI/DVI versie x.y). En kennelijk heeft men dat nooit gedaan, omdat men het niet nodig vindt. Er zit op zich ook wel iets in. Een generieke manier om de aspect ratio door te geven (als x/y fractie) zou ook veel beter zijn. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Gast pieterg Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 staat mij bij dat 1.3 het wel ondersteunt, kan er zo ff geen link met bewijs meer van vinden. Maar de dreambox kan het iig niet.
fico99 Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: fico99 Origineel bericht van: Erik Slagter Ik wss-via-hdmi zeker weten, maar volgens mij bestaat dat dus gewoon niet. Welke image gebruik je? Wat heeft dat er nou mee te maken? WSS-OVER-HDMI BESTAAT NIET. Hoe verklaar je dan dat mijn Humax HDCI-2000 i.c.m. mijn Pioneer PDP-507XD Plasma TV het dan WEL doet??? Dit gaat echter alleen als ik de Humax HDCI-2000 in de 576p HDMI stand zet en aspect ratio op "Auto". In de HDMI standen 720p en 1080i is de aspect ratio van het uitgevoerde beeldsignaal uitsluitend 16:9. Dreambox DM800, Triax TDS 110 Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E) TV Vlaanderen TopPakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen