Gast ballista Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ik weet dat de plus versie een betere voeding, een betere CI uitwerp toets en een OLED scherm heeft, maar hoe kan ik het verschil zien tussen een DM7025+ en een oude DM7025 met oled upgrade ? - Staat er altijd DM7025+ op de front links onder ? - Wat staat er vermeld op het technische info plaatje op onderkant of achterkant van de box ? - Kan het dat de doos nergens een vermelding maakt van + voor een echte DM7025+ ?
vGnp Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ik weet natuurlijk niet of dat voor alle boxen geldt, maar bij mijn doos staat linksonder: 7025+ vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
DeBeek Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 ????? Je geeft al antwoord op je eigen vraag... Als je een 7025 met Oled koopt maar deze heeft geen uitwerp knop voor je cam modul, dan is het geen 7025+. Het staat ook op het front dat het een + is.
Gast ballista Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Ok, thanks. Ik was in de veronderstelling dat de oude ook een CI uitwerptoets had en dat die verbeterd is in de nieuwe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen