Gast AcE123 Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Zoals de titel al zegt heb ik geen EPG informatie meer na de update van de Gemini image naar 4.0 Tis te zeggen, ik zie enkel nog het prgramma dat bezig is en het eerst volgende. Vroeger moest ik dan even afstemmen op NED1 en hopla, alles werd aangevuld. Nu gebeurt dat dus niet meer. Ben ik de enige met dit probleem? Wat zou ik nog kunnen proberen ? Anders moet ik maar terug naar de 3.9 Wordt de bootloader dan ook gedowngrade ?
Harley Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Ben je het menu al doorgeweest? Blue panel je gewenste epg aanzetten. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast AcE123 Geplaatst: 9 januari 2009 Geplaatst: 9 januari 2009 Hoera, het is gelukt. Bij vorige updates heb ik dit nooit moeten aanzetten. Ik heb ze gewoon alle drie aangezet. Ben zeer blij dat het werkt nu. Bedankt
Gast Rwin Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Ik heb hier hetzelfde probleem met Gemini 4.0. Ik kan ook maar de EPG info van het huidige en volgende programma bekijken, maar meer niet. Hoe zet je de gewenste EPG dan aan? Ik kan deze instellingen niet vinden in het BP.
sjumpie Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 hoi je drukt op blauwe knop dan krijg je menu nummer 3 extra/settings en daar staan de epg setup bij daar kun je de gewenste epg aan zetten gr sjumpie
Gast Rwin Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Bedankt, maar de EPG setup had ik al gevonden . Misschien dat ik de vraag wat verkeerd geformuleerd heb. Bij de EPG setup heb ik de volgende instellingen ingesteld: Duration in percent enable/disable: aan Cashfile enable/disable: aan Filename: gemini.epg.dat Place: /media/hdd Autosave to: uit Bij EPG Refresh staat het volgende ingesteld: EPG Refresh: aan Starttijd: 03:00 Interval (min): 02 Ace123 zegt dat hij 3 dingen heeft aangezet, deze 3 kan ik bij mij echter niet vinden.
MessiahOfHate Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 Vannacht komt versie 4.1 uit, hopelijk daarmee opgelost
Moszle Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 Origineel bericht van: MessiahOfHate Vannacht komt versie 4.1 uit, hopelijk daarmee opgelost Helaas komt deze niet uit omdat er nog een aantal foutjes inzitten die opgelost moeten worden.
Gast Rwin Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Afgelopen weekeinde geupgrade naar Gemini 4.1 en het probleem doet zich nog steeds voor. Iemand nog een suggestie wat het zijn kan?
balabo Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 Blauwe knop, 1 Instellingen en dan EPG Er staan dan echt drie opties die je aan kunt zetten. balabo DM 800HD + DM8000 (sscc) + rotor 50E-50W + Philips 46pfl9704
Gast laika3 Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 hoe heb je het dan aan de praat gekregen ??. leg het eens uit .heb je de epg voor meerdere dagen mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen