Jake Blues Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Ikheb sinds kort een probleem met het sluiten van het programma dcc op de DM800. Als ik alleen op mij DM7020 inlog en dan afsluit gaat dat normaal. Als ik op de DM800 inlog vanuit dezelfde sessie of appart dan moet ik via taakbeheer afsluiten. Tevens blijft dcc in het inlogscherm op netwerk controle staan als ik met de DM800 inlog. Bij mijn DM7020 is het ok. Weet iemand hier iets op? het heeft voorheen altijd goed gewerkt. (ik gebruik dcc 2.95) Gr. Jake 2x Dreambox DM800 and Wavefrontier. ------------------------------------ Assumption is the mother of all fuckups
thxultra Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 hoi, das toevallig ik heb dat ook(dm800) kan dcc dan niet meer afsluiten,ik moet dan de pc opnieuw opstarten.
nsr Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Heb je toevallig het image New DS2 V2 in je box staan? TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
Jake Blues Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 Ja dat heb ik, is dat de boosdoener? Jake 2x Dreambox DM800 and Wavefrontier. ------------------------------------ Assumption is the mother of all fuckups
nsr Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Jazeker, had ik hier ook last van.. Om Dcc te laten werken doe je het volgende: Menu/DS Extras/Deamons Instellingen/ en zorg dat in Deamon setup alles op NEE staat, de onderste: Enable Djmount UPnP stond op ja, moet NEE zijn en nu werkt Dcc prima, ik ben nogal aan het zoeken geweest daarmee test: zet ik Enable Djmount UPnP weer op ja ,dan loopt Dcc weer totaal vast..Dus op NEE TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
sjumpie Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 ik had daar ook last van heb het ook aangepast is nu goed bedankt sjumpie
Jake Blues Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 En hoe regel ik dat in Pli want ik heb DS van de multiboot verwijderd. Gr. Jake 2x Dreambox DM800 and Wavefrontier. ------------------------------------ Assumption is the mother of all fuckups
nsr Geplaatst: 13 januari 2009 Geplaatst: 13 januari 2009 Met PLI daar is me niets van bekent, had daar alleen last van met New DS2 V2...b.v Nabilo, Newnigma2 hadden geen problemen met DCC. TV: PIONEER LX5090 KURO DM 7020HD schotels: 1x vast(astra) Fibo(Gregorian). 2x draaibaar. Powertech dg380 - schotels Fibo (Gregorian)
Jake Blues Geplaatst: 13 januari 2009 Auteur Geplaatst: 13 januari 2009 Ik zal het uitleggen, ik heb een multiboot lopen waar ik normaal gesproken Pli op draai. Als er dan een nieuw image uitkomt dan installeer ik die om te testen of het iets is in mijn ogen. Nu is DS het laatste image wat ik geïnstalleerd heb en ik heb daar voor de rest geen acht op geslagen. Even DS geprobeerd maar de rest van de familie wilde weer gewoon TV kijken dus terug naar Pli want dat image kennen ze. So far so good. Ben ik met DCC aan het spelen en vervolgens krijg ik de problemen zoals hierboven beschreven. Heb ik via Barry Allan het DS image verwijderd maar de problemen houden aan. Het is allemaal geen ramp maar vooral onhandig. Gr. Jake 2x Dreambox DM800 and Wavefrontier. ------------------------------------ Assumption is the mother of all fuckups
Jake Blues Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Geplaatst: 16 januari 2009 Ik heb het Pli image verwijderd en opnieuw erop gezet daarmee is alles weer in orde Gr. Jake 2x Dreambox DM800 and Wavefrontier. ------------------------------------ Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen