Dream_Box_User Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Sorry voor de overlast. Ik hoop dat het nu wel goed gaat! Ik wil vragen of het mogelijk is of een [DM7025] mkv bestanden kan streamen naar de TV vanaf zijn ingebouwde HDD. Ik gebruik zelf een PLi(jade)image op mijn [DM7025] Alvast vriendelijk bedankt.
Gast MiLo Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Nee, de 7025 heeft daar geen (hardware) decoder voor. Alleen de 800 en 8000 hebben de benodigde onderdelen.
Radix Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Via pc lukt dit via Videolan. Zelf gebruikte ik de Stream2Dream tool van LT met een LT4 image. Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Erik Slagter Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: MiLo Nee, de 7025 heeft daar geen (hardware) decoder voor. Alleen de 800 en 8000 hebben de benodigde onderdelen. gel*l Het uitpakken van een av container kan ook prima in software, ook op de trage processor van de dreamboxen. Als je mkv niet kunt afspelen dan komt dat omdat er geen (software) support voor is of omdat er geen hardware support voor de gebruikte codecs is. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Gast MiLo Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Uitpakken van de mkv container zal wel lukken ja. De meeste MKV bestanden zullen wel H264 zijn gecodeerd en die kan de 7025 niet realtime decoderen. Om de vraagsteller het technisch geneuzel te besparen schrijf ik dan gewoon "nee".
Erik Slagter Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Dat snap ik best, maar het is gewoon niet waar. In mkv kan ook prima mpeg2 in sd formaat zitten en die speelt-ie (in theorie) prima af (denk aan 1:1 overgezette DVD's, dit is zeker niet hypothetisch). DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen