Hemant Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Ik heb een Logitech 785 en die weil ik in combinatie met mijn DM7020 gebruiken. Het vervelende is dat hij de eesrte keer niet regageert. Ik heb zitten spelen met de AB settings in het menu maar ik krijg hem maar niet goed. Weet iemand wat de juiste waarden zijn voor een 7020? Alvast bedacht ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
yamaha Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Als het om een Logitech harmonie type gaat moet je alles instellen via de Logitech software. Ik heb zelf een harmonie 525 met een Dreambox 7020,en alles werkt naar behoren. VU+ DUO/ Wavefrontier Htpc met MediaPortal
Hemant Geplaatst: 23 januari 2009 Auteur Geplaatst: 23 januari 2009 Alle functies werken bij mij wel dat is het probleem niet, ik moet vaak 2x een knop indrukken voordat de DM reageert. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Ðeninux Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Hier loopt een duidelijk tipic over KLIK DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
FNONAMUS Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Ðeninux Hier loopt een duidelijk tipic over KLIK @Semi mod, dat lijkt mij een compleet ander topic, dat gaat namelijk over een universele Remote. ON topic: Hemant, als je problemen hebt met je Harmony, bel dan gewoon gratis met ze, dan worden je instellingen door hun ingesteld én hebben ze vaak wat andere handige tips/instellingen voor je. Todays dummy is tomorrows expert!
Neptunus Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: FNONAMUS Origineel bericht van: Ðeninux Hier loopt een duidelijk tipic over KLIK @Semi mod, dat lijkt mij een compleet ander topic, dat gaat namelijk over een universele Remote. ON topic: Hemant, als je problemen hebt met je Harmony, bel dan gewoon gratis met ze, dan worden je instellingen door hun ingesteld én hebben ze vaak wat andere handige tips/instellingen voor je. Inderdaad, echt een goede helpdesk hebben ze daar, daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ðeninux Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Origineel bericht van: FNONAMUS Origineel bericht van: Ðeninux Hier loopt een duidelijk tipic over KLIK @Semi mod, dat lijkt mij een compleet ander topic, dat gaat namelijk over een universele Remote. ON topic: Hemant, als je problemen hebt met je Harmony, bel dan gewoon gratis met ze, dan worden je instellingen door hun ingesteld én hebben ze vaak wat andere handige tips/instellingen voor je. Je hebt helemaal gelijk verkeerde link. Maar dit topic gaat er wel over. Alle problemen worden toegelicht. Zie link onder mijn bericht. Je kan mij wel semimod noemen maar ik brobeer gewoon een mede satter te helpen.Lees dit maar DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen