Neptunus Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb een paar fraaie HD films, zoals de docu Planet Earth (1080p), op de harddisk staan, sommige in VOB en anderen in ISO. Nu overweeg ik een Popcorn Hour aan te schaffen voor streamen, dat ding vreet alles maar eigenlijk heb ik een apparatenverbod van mijn vrouw opgelegd gekregen maar die DM8000 staat ook nog op het verlanglijstje. Werkt de DVD player plugin goed? Kan deze ook bijvoorbeeld ISO streamen van een gemounte PC? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Harley Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Ja, andersom ook trouwens VU+ Duo2 - PrismCube
Dream_Box_User Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus maar eigenlijk heb ik een apparatenverbod van mijn vrouw opgelegd gekregen Zit jij ook zo gevangen?
Neptunus Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Geplaatst: 21 januari 2009 Origineel bericht van: Dream_Box_User Origineel bericht van: Neptunus maar eigenlijk heb ik een apparatenverbod van mijn vrouw opgelegd gekregen Zit jij ook zo gevangen? Tsja, als rasechte media freak heb een in de kast een sat ontvanger, een IPTV box en HT dus ik vind dat er best nog een apparaatje bijkan, niet dan? Maar ja, het is een apparaat erbij en dan minimaal 1 maand geen seks of geen apparaat erbij en........ Misschien moet ik voor mijn vrouw maar eens een apparaat kopen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Geplaatst: 21 januari 2009 Loopt die DVD player een beetje lekker op de 8000? Op mijn 7025 krijg ik steeds een crash als ik de in het menu voor DVD player kies, ligt volgens mij aan de image (Gemini 4.0) Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
siemed Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Op de 800 kan ik wel zonder problemen naar het menu. Wat me alleen niet lukt is om DVD's af te spelen die als VOB bestanden op mijn computer staan. Alleen een image speelt hij af.
Harley Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Origineel bericht van: siemed Wat me alleen niet lukt is om DVD's af te spelen die als VOB bestanden op mijn computer staan staan die bestanden wel in een video_ts map? lege video_ts map naast je vob bestanden werkt trouwens ook al VU+ Duo2 - PrismCube
Neptunus Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Origineel bericht van: siemed Op de 800 kan ik wel zonder problemen naar het menu. Wat me alleen niet lukt is om DVD's af te spelen die als VOB bestanden op mijn computer staan. Alleen een image speelt hij af. In dat geval kan je makkelijk en vrij snel de vob bestanden omzetten naar ISO met het programma DVDshrink (backup maken) Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
FNONAMUS Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Gedeeltelijk sprongetje (semi off topic) DVD Shrink niet gebruiken, is voor kwaliteits films als Planet Earth niet aan te raden: Verlies van beeld kwaliteit. Ik dacht uit me hoofd dat IMGburn (gratis) dat weer wel kon. IMGburn is sowieso een aanrader voor branden van images maar ook voor losse vob files. Todays dummy is tomorrows expert!
Neptunus Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Geplaatst: 22 januari 2009 Origineel bericht van: FNONAMUS Gedeeltelijk sprongetje (semi off topic) DVD Shrink niet gebruiken, is voor kwaliteits films als Planet Earth niet aan te raden: Verlies van beeld kwaliteit. Ik dacht uit me hoofd dat IMGburn (gratis) dat weer wel kon. IMGburn is sowieso een aanrader voor branden van images maar ook voor losse vob files. Je heb volkomen gelijk! IMGburn gebruiken dus! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Dream_Box_User Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Dream_Box_User Origineel bericht van: Neptunus maar eigenlijk heb ik een apparatenverbod van mijn vrouw opgelegd gekregen Tsja, als rasechte media freak heb een in de kast een sat ontvanger, een IPTV box en HT dus ik vind dat er best nog een apparaatje bijkan, niet dan? Maar ja, het is een apparaat erbij en dan minimaal 1 maand geen seks of geen apparaat erbij en........ Misschien moet ik voor mijn vrouw maar eens een apparaat kopen? Ach dat 1 maand zonder seks is geen probleem, maar een maand zonder al die apparaten om me heen word een ander verhaal
Gast 201034 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Ik heb een 800 met dvdplayer. Heb een komplete VIDEO_TS erop gezet, maar vind de kwaliteir slecht. Het beeld schokt, ik weet niet of er een andere player bestaat of een addon?
milili Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 bij mijn dvd player plugin werkt het wel goed, ik gebruik dan wel externe schijf voor de iso of vob bestanden. het herstarten van de player en het zappen naar dan weer een HD zender en dan weer naar een SD zender geeft bij mij ook resultaat dat het niet meer vastloopt tijdens het afspelen. ik had dus wel het probleem dat een SD opname niet meer afspeelde als ik net een HD had bekeken. ik werk met PLi2 nieuwste met daarin de DVD player plugin. succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast 201034 Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Ok, ik wilde dat met die externe schijf ook proberen, probleem is dat het lijkt of de usb poorten niks doen. Ik heb achter een 6gb externe seagate schijf aangesloten maar er gebeurd nada, weet je of ik iets moet aanzetten of plugen?
milili Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 E-sata schijf gebruiken ! Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen