Ga naar inhoud

(DM800) Wachtwoord voor opstart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om op de dream 800 een wachtwoord over de opstart te zetten ?? Anders gezegd zonder juist wachtwoord is de dream niet op te starten. Ik heb wel het eea gevonden om het menu te blokkeren en bepaalde zenders maar dat vind ik niet voldoende.

Geplaatst:
Origineel bericht van: mavical
Is het mogelijk om op de dream 800 een wachtwoord over de opstart te zetten ?? Anders gezegd zonder juist wachtwoord is de dream niet op te starten. Ik heb wel het eea gevonden om het menu te blokkeren en bepaalde zenders maar dat vind ik niet voldoende.

Dat is enkel mogelijk als je BA (Barry Allen plugin) installeerd.
Daar zit de optie in van een wachtwoord.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

In de Kathrein kon ik vooraf een wachtwoord ingeven zodat de kinderen niet ongezien de ontvanger konden inschakelen. Vandaag is er al eentje bezig geweest om te zoeken naar bepaalde kanalen. Tis zo'n klus om alles er uit te slopen. Zou daarom al super zijn dat ik de ontvanger kan beveiligen met een wachtwoord. Ik moet nu de afstandsbediening verstoppen. Op de DM800 is dan eigenlijk niets meer mogelijk.

Geplaatst:

zet um in een kastje,

en neem dan de kaart eruit,

succes

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

Geplaatst:

dit moet toch software matig opgelost kunnen worden....

Geplaatst:

alleen een adult control

in de lijst aanpassen en dan wachtwoord!

succes en anders probeer eens iets te maken ??

en altijd online.

Geplaatst:

Gebruik BarryAllen en creeer 2 images. Eén voor de Kids & Adult met elks een aangepaste settings lijst. Zet via BA een wachtwoord op de Adult image en klaar is kees ;-)

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

Geplaatst:

ja dat zou een mogelijk heid zijn,

echter het opstarten van een DM duurt tegenwoordig best lang,

ik denk dus dat een afstandsbediening opruimen makkelijker is!

en altijd online.

Geplaatst:

Heb hiervoor de Kathrein UFS 910 gebuikt. Deze had dit software matig in zich zitten. Men kon er gewoon zonder toezicht niet opkomen. Kanalen beveiligen en er af halen is toch wel een aardige klus. Zijn zoveel kanalen waarmee ik ze liever niet mee in contact wil laten komen. Bij een nwe in te lezen kanalen lijst zit ik weer met hetzelfde probleem. kan ik weer opnieuw beginnen.

Geplaatst:

alternatief is de backup&restore functie te gebruik waarmee je ook verschillende settings kunt laden. Dat vergt slecht een kleine herstart van enigma ipv reboot.

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

Geplaatst:

Je zou het ook in de SoftCam kunnen oplossen !

2 config files (waarvoor plugins bestaan om te kunnen switchen) waarin in de ene wel de adult kaart of channels aangeroepen kan worden en in de andere config niet.

totaal andere plaats maar wel mogelijk en dus zenderlijst onafhankelijk.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen