Gast beamviewer Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Ik wil met de cutlist editor op de Dreambox stukken video knippen van programma's. Nadat ik de knippunten heb aangegeven zie ik niet dat het programma daadwerkelijk korter is geworden. Wie heeft hier info over?
DeBeek Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 klopt, Cutlist editor maakt markerings punten waar bij weergave naartoe "gesprongen" wordt. Daarna kun je met MovieCut wel de reclames enz verwijderen en wordt het bestand kleiner. Echter na de laatste updates aan Enigma kloppen de keuze opties niet meer maar het cutten werkt nog wel goed.
Gast beamviewer Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Ok, dus na het zetten van de snijpunten heb ik ook Moviecut nodig voor het uiteindelijke snij- en inkortwerk? Is Moviecut een addons/plugin die ik van de Gemini-server kan downloaden?
DeBeek Geplaatst: 24 januari 2009 Geplaatst: 24 januari 2009 Gewoon even kijken of deze nog in de addons van blue panel staat. Anders via Applicaties / downloaden / extensions...
Gast beamviewer Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Ik heb Moviecut (Duitstalige versie) geinstalleerd en het editten op de Dreambox gaat nu via de Cutlist editor prima. Bedankt voor de hulp!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen