Ga naar inhoud


[Strong 8100] 81004.0 patch- Ned-ready


interpol

Aanbevolen berichten

D patch voor de 8100 is ook klaar. Ik heb de plek in de firmware gevonden waar de providerkaart ingevuld kan worden.

Dit zou dan ook voor TVV moeten kunnen.

 

Zijn er nog belgische vrienden die hun TVV kaart werkend willen hebben op de Strong 8000 of 8100?

 

In ieder geval de volgorde voor deze patch is:

- laad firmware;

- laad kanalenlijst;

- laad emufile 29-12-2008 (die vindt je hier: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1615242/fpart/1

- en laad de patch 4.0 patch- Ned-ready

 

 

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Hoi Interpol, ik wilde graag jou patch installeren op mijn 8100, maar als de gedownloade file wil uitpakken krijg ik steeds deze foutmelding:

! C:\Users\Mari\Documents\Downloads\8100_Sat4.0_ned_patchby_interpol.rar: Unexpected end of archive

! C:\Users\Mari\Documents\Downloads\8100_Sat4.0_ned_patchby_interpol.rar: CRC failed in 8100_Sat4.0_ned_patchby interpol.bin. The file is corrupt

! C:\Users\Mari\Documents\Downloads\8100_Sat4.0_ned_patchby_interpol.rar: Unexpected end of archive

 

Ik zie dat de patch al vele malen gedownload is maar ben ik de enige met deze foutmelding???

 

M.vr.gr. Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Interpol, bedankt voor de snelle reaktie, maar volgens mij is dat een andere en inderdaad die werkt perfekt, heb ik getest en je daarvoor ook al bedankt!!!

 

Maar ik krijg de foutmelding bij deze; 8100_Sat4.0_ned_patchby interpol.rar en dat is toch een andere of.......ben ik aan het spinnen?

 

Nogmaals b.v.d. Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan45, ik heb de file nog een keer gedownload nu op een andere computer maar als ik deze wil uitpakken in Winrar krijg ik toch weer de foutmelding. Misschien kan Interpol deze nog een keer plaatsen????

 

M.vr.gr. Mari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...