Ga naar inhoud

[7025] PLi Jade functies

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben een enorme noob op het gebied van satelliet ontvangers en zal dan ook wellicht een domme vraag hebben. hoop toch op een antwoord.

Heb dus een Dreambox 7025 met Enigma PLi- Jul 17 2008

Image is jade-2008-07-18

Mijn problemen:

- Ik neem programma's op alleen kan opgenomen opnamen niet verwijderen.

- Ingestelde repeterende opnamen ( bijvoorbeeld dagelijk) blijven opgenomen worden. Waar kan ik dit annuleren??

Uberhaupt annuleren van ingestelde opname kan ik niet vinden.

Ook ben ik Windows Media Center gewend ik ik vroeg me af welke image het meest in de buurt komt van de functies en gebruik gemak van Media Center

Geplaatst:
Origineel bericht van: castle
Ik ben een enorme noob op het gebied van satelliet ontvangers en zal dan ook wellicht een domme vraag hebben. hoop toch op een antwoord.

Heb dus een Dreambox 7025 met Enigma PLi- Jul 17 2008
Image is jade-2008-07-18

Mijn problemen:

- Ik neem programma's op alleen kan opgenomen opnamen niet verwijderen.
- Ingestelde repeterende opnamen ( bijvoorbeeld dagelijk) blijven opgenomen worden. Waar kan ik dit annuleren??
Uberhaupt annuleren van ingestelde opname kan ik niet vinden.

Ook ben ik Windows Media Center gewend ik ik vroeg me af welke image het meest in de buurt komt van de functies en gebruik gemak van Media Center

Opgenomen verwijderen: Met de lijst van opnames in beeld de menu toets drukken en wissen kiezen
Timers verwijderen: Bij normaal beeld menu toets kiezen, naar de timers, rode knop en met ja bevestigen (OK of groen)

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Geeneen, als je de functies van Windows MediaCenter wil hebben dan zul je een PC met een DVB-S tuner moeten nemen waar MediaCenter op draait.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

@vGnp

heel erg bedankt!!!

Was Mediacenter gewend en kon de functies echt niet vinden....

hele Terrabyte vol met opnames en dingen die allang niet meer opwaren werden opgenomen...

Nogmaals mijn dank is groot smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel

Geeneen, als je de functies van Windows MediaCenter wil hebben dan zul je een PC met een DVB-S tuner moeten nemen waar MediaCenter op draait.

Beetje jammer alleen nu ik eindelijk weet hoe je dingen verwijderd en opnamen eruit haalt werkt het natuurlijk al een stuk fijner.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen