Ga naar inhoud


Wegens financiele crisis; Te koop


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Poetsdoekje
Beste S4A vrienden,


De financiële crisis heeft velen getroffen - helaas ook ons persoonlijk.


Het gaat vaak goed, maar het gaat ook wel eens slecht. Na het controleren van de inkomsten en uitgaven van het laatste jaar ziet het er jammer genoeg naar uit dat ik toch wat te royaal geleefd heb.




We zijn daarom ook helaas gedwongen om wat persoonlijke hobby-dingen te moeten verkopen.


De komende weken gaan we daarmee van start. Het zij zo.

We hebben alles wat we kwijt willen in de tuin neergezet en er een foto van gemaakt (zie hieronder).

Als jullie iets zien dat je gebruiken kunt, en graag hebben wilt, stuur me dan maar een PM met een bod cry

met vriendelijke groet

Poetsdoekje


Poetsdoekje,

erg vervelend voor je. Ik snap dat je in de rats zit, maar na het bekijken van de foto moet ik a) constateren dat je post in het verkeerde forum zit en B) eventueel dan alles in een keer kopen. Gaarne zie ik dan wel dat z.s.m. mogelijk thuis gebracht worden want Pasen komt eraan en graag wil mijn familie blij maken met een leuk cadeau dit jaar. wink
mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt het de schopstoel. :D

Origineel bericht van: te koop boardregels

Er mogen alleen forum gerelateerde artikelen aangeboden worden. Dus satelliet, gsm, audio/video of computer spullen mogen aangeboden worden. Geen gameconsoles,

geen auto's, geen autoradio's, geen auto-navigatiesystemen , geen fietsen, geen paarden enz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...