Gast miknic Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Graag zou ik aan mijn Pet123 lijst een nieuwe zender toevoegen. Ik gebruik een Dreambox 7025 met het LT 5 sp5 image. (heel mooi image trouwens). Wanneer ik in het menu kies voor handmatig zenders zoeken en het blijkt dat er een aantal nieuwe zenders zijn voor een bepaalde transponder dan kan ik deze niet in mijn bestaande zenderlijst zetten. Ook zijn er vrij vaak transponder veranderingen van bepaalde zenders en het lukt mij niet om met bijvoorbeeld dreamboxedit handmatig de data voor 1 bepaalde zender te veranderen. Kortom hopelijk kan iemand mij uitleggen hoe ik een nieuwe zender kan toevoegen en hoe ik bijvoorbeeld de transponder en frequentie van een zender kan veranderen. Alvast bedankt!!! (ik gebruik trouwens een schotel met 4 lnb's voor de ontvangst van de Astra 1,2 en 3 en de hotbird 13e)
Tisnix Geplaatst: 30 januari 2009 Geplaatst: 30 januari 2009 Als je zenders scant, komen deze in de zenderlijst van de betreffende satelliet die je dan gescand hebt. Ze staan dus niet in een zogenaamde boeket (of favoriet). In de Dream; open de zenderlijst, kies groen Sattelieten, en daar moeten de nieuwe zenders instaan. Kan ook dat ze dan bij groep nieuwe zenders staan. Als je dan op die zender staat in de zenderlijst, kies je menu en kan je kiezen; Toevoegen aan boeketten. Als je dit door hebt, zal je ook beter overweg kunnen met de setting-edittors. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen