fredzetee Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Ik wil graag terug naar 1 afstandbediening op mijn tafeltje... Weet iemand of de SRU9600 afstandbediening van Philips goed samenwerkt met de dreambox 7000? Daar kan ik er eentje van kopen namelijk..
The Iron Maiden Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Hallo, volgens de gebruiksaanwijzing van de afstandsbediening hoef je geen codes in te stellen, maar werkt de AB met een database van bekende merken, en als een apparaat niet in de database voorkomt dan kun je het via de originele AB 'leren' Ben benieuwd hoe dat dan zou werken. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Yo! Geplaatst: 4 februari 2009 Geplaatst: 4 februari 2009 Origineel bericht van: fredzetee Heeft niemand zo'n ding? Ik gebruik momenteel een TSU9400. Daarvoor had ik een RU950, beide dus een Philips, uit de Pronto serie. Nooit problemen met welke dreambox dan ook mee gehad. Of dat iets zegt over de SRU9600? Geen idee. Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen