Ga naar inhoud

[7025) Hoe nieuwe timeropname instellen via nwe enigma2 webinterface ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de recent geupdate enigma2 images voor de 7025 (PLI,LT) zit de nieuwe webinterface. Het lukt mij niet om via de nieuwe webinterface een timeropname te programmeren. Ik kan bijv geen kanaal selecteren. ik selecteer het bouquet maar er verschijnt geen kanaal.

wie helpt mij op weg?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Ook zie ik de opnames gemaakt met de Ronaldd image welke ik hiervoor had niet meer. Een opname gemaakt met de nieuw geinstalleerde Pli Jade 2 verschijnt wel in het overzicht maar de "oude" opnames niet.

Is hier een reden voor te geven.

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

Zit een foutje in de schijf mapping.

Kijk even in het bestand fstab:

als hier iets staat van

/dev/discs/disc0 veranderen dit dan naar /dev/discs/disc1

Als je dit aanpast moet je ook in het file bootup deze aanpassing doen.

Tuurtje

p.s. je hoort hier alleen last van te hebben als je een CF kaart in je dreambox hebt

Geplaatst:

er zit bij mij inderdaad een cf kaart in. ik zal het proberen

thx renzie

Geplaatst:

ik weet nog steeds niet hoe ik een kanaal kan selecteren bij het programmeren van timeropname via de webbrowser. ik kan wel de bouqetten selecteren, maar niet de kanalen in die bouqetten.

renzie

Geplaatst:

hoi renzie,

ik heb exact hetzelfde probleem. Timers aanmaken is geen probleem totdat je de desbetreffende zender wil aanvinken: dat wil niet lukken. Enkel het boeket kan ik aanvinken en daarna is er geen nieuw menuutje of zoiets.

Zijn wij nu de enigen die hiermee last hebben?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Daar lijkt het wel op of er zijn geen mensen die zoals ik regelmatig vanaf de PC met de programmagids voor de komende 14 dagen in de hand al op voorhand bepaalde opnames in de timer wil vastleggen. ik vind het wel jammer want ik maak er normaliter vaak gebruik van. Ook op de dagen dat de EPG van C+ niet goed werkt.

renzie

Geplaatst:

95% van de opnames stel ik via de pc in op zowel de 7025 als op een 7000.

Op de 7025 gebruik ik als image OoZoon full van 31 januari.

werkt perfect de web-if. versie 1.5 beta 2

MAAR GA NIET updaten dan werkt het niet meer goed, dat kun je timers niet meer oproepen om aan te passen.

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Geplaatst:

1.5 beta 2 zit ook in de Pli image voor de 7025 maar het selecteren van een kanaal lukt niet.

renzie

Geplaatst:

Bij mij gaat dat ook nog steeds fout. Work-around: ga naar het kanaal waarvoor je een timer wilt instellen, vraag de epg op, en programmeer via die epg om het even welk programma. Dan kun je naar de timers gaan en de net aangemaakte timer naar hartelust wijzigen (qua datum, tijden en beschrijving enzo), omdat het kanaal dan al goed staat. Verre van ideaal, maar beter dan niets...

Geplaatst:

zo doe ik het nu ook

renzie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen